Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg også. Etter det ble skrudd på driver Mine innlegg å tuller seg til. I tillegg virrer den også med alt annet av nye poster, og sier at alt er ulest selv om jeg nettopp var å sjekket.

Det er fordi serverne per nå ikke husker hvilke tråder du har lest og ikke. Dette lagres lokalt på maskina di så lenge performance mode er på.
Lenke til kommentar

Anyhoo: Jeg har et problem med en fil som AVG påstår er en trojan. Jeg vet det er feil og den er trygg å kjøre, men jeg får ikke tilgang selv om jeg velger "Ignore" når advarselen popper opp. Hva gjør jeg?

Hvordan er du sikker på det? :p

 

Men jeg ville avinstallert AVG og heller gått over til MSE :)

Lenke til kommentar

Å herre, en 190g cheeseburger sitter AKKURAT der den skal i magen. Snappys ftw!

 

10g mere blir litt for mye. Og 250g har jeg ikke sjans å spise opp før den er iskald.

333g burger er min favoritt. Sleng på litt beiken, ost og chips med dressing, så er jeg solgt. Mmmm

Lenke til kommentar

Føflekkfjerning er null stress. Først får du litt lokalbedøvelse i en sprøyte. Så tar de et par snitt med en skalpell før de syr igjen. Du kommer ikke til å merke noe annet enn sprøyta.

Bare vær nøye med å ikke pelle på såret og la stingene sitte lenge nok i. Ellers risikerer du at du får større arr enn du behøver.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...