Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Russegruppen på facebook sier 21 825, men det er jo ikke bare russ, og sikkert ikke all russen heller. Jeg ser at blant mine venner er det en som var russ for sånn 30 år siden, noen som går i 9. klasse, noen som var orangeruss osv.

 

Hva med å maile russ.no eller noe, og spør dem hvor mange bestillinger de har hatt?

Lenke til kommentar

Har ikke tid til å maile russ.no. Må skrive ferdig innen i natt. Tenkte bare å ha en søt faktaboks.

 

Det var 64.000 18åringer i norge den 1. Januar. Hvis vi regner omlag 40.000 av de som russ? Eller er det mye?

 

Edit: Dette er en skoleoppgave, og læreren kommer ikke til å dobbelsjekke faktaene. Er derfor ikke så nøye på det. Skulle det trykkes noe sted, ville jeg selvsagt vært mer nøye med hva slags tall jeg oppgir.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Vel, wikipedia forteller meg at det er ca 42.000 avgangselever på videregående hvert år. Jeg ville trukket fra litt fra det tallet og sagt noe ala 40.000 russ. Det finnes jo dem av oss som hater russ dypt og inderlig og skulle hatt godt betalt for å gå rundt i de ekle buksene og være tåpelig. :p

Lenke til kommentar

Reportasjen er forøvrig vinklet slik at jeg skal få frem hvor kommersiell russetiden har blitt. Det digger meg derfor noe helt sinnsykt at ROK har fått så mye pes de siste dagene. Mer å skrive om!

 

Edit@ChrisReeve: Tja. Det var 12.000 deltakere på Tryvann. Skjer ikke at over halvparten (sett at vi regner 20.000 russ) av all russen i hele norge var på Tryvann.

 

Tror 40.000 er et realistisk tall.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

På videregående eller studiespesialiserende? Jeg tror du kan halvere det tallet du har, om ikke skrelle av enda mer.

Vel, slik det er nå så kan man jo være russ så sant man er avgangselev. Trenger ikke være fra studiespesialiserende. Så halvere er vel å ta litt hardt i.

Lenke til kommentar

Hadde nettop et ganske kjipt nedsig. Akkurat kommet hjem, og som vanlig åpner jeg alle trådene i mine innlegg på en gang. Plutselig ser jeg en veldig deilig rompe og tror jeg sitter i Recent Pic Post, men dessverre var jeg havnet i tråden for peeeeeneste rompe.

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Sitter på jobb å drikker en kopp kaffe og venter på at kroppen skal begynne å fungere :)

 

Sjæl, sov i underkant av 4t i natt. Det er så uvanlig til å være meg :(

 

 

Kjentes ut som å våkne fra fylla joooooo.

Hadde vel ca 3-4 timer selv. Merker at kroppen snart trenger å sove litt mer en som så. Har gått sånn i snart 2 uker...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...