Mchansern Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Eller så kan du kjøpe det jeg drikker for å imponere damene; Christian Audigier Brut. Ed Hardy champagne Det er så jævlig stil Jeg og Vowels pleier å kjøpe sånn fem flasker med den og åpne med sabel, sprute rundt i lokalet og steke jævlig hardt. Digger det ass. 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 [..]og heller bare godta at folk er forskjellige. + for det Hvor vanlig er det at to venninner kliner sånn når de føler for det? Har to jeg kjenner som alltid ender opp med å kline i festlig lag. Høres ut som klassisk attention whoring Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 "steke"? Det er vel sånn man gjør med egg i panna? 1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Er jeg på ignore-listen din eller? Ikke si det a! Da tar jeg selvmord Nei, det er du ikke. Innlegget mitt var ikke et svar på noe innlegg her inne. Mer et utbrudd. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 "steke"? Det er vel sånn man gjør med egg i panna? Av og til er du så gammel, kjære. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hva skjer med forumet? Det er jo helt raped. Trykker på "les siste post" i DNFK og havner i februar, og når jeg går tilbake til mine innlegg så står det at jeg ikke har lest noe i mine innlegg. Aids'en til forumet begynner å bli mer og mer irriterende, klikker. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Sliter hos meg og. Jeg har ikke tillatelse til å gå inn på profilen min T_T Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg har ikke tillatelse til å vise medlemsprofiler Hvordan skal man kunne stalke da? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Vi har midlertidig skrudd på "Performance mode" for å se om det kan hjelpe på ytelsen for resten av kvelden, en rekke funksjonalitet er dermed utilgjengelig. Beklager ulempene. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Finnes det en spansk versjon av finn.no? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Fuck off. ABSOLUTT ALLE "forbedringer" de siste par årene har jo gjort det verre. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Off, hva er det som skjer med forumet da ?skal det være sånn som dette nå da i flere uker ? Eller er det håp om at ting blir FIKSET ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Vi har midlertidig skrudd på "Performance mode" for å se om det kan hjelpe på ytelsen for resten av kvelden, en rekke funksjonalitet er dermed utilgjengelig. Beklager ulempene. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 jaja, leste det, men jeg er spent på hvor lenge det skal være skrudd på . noen dager , uker eller måneder ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Med håp om å bedre ytelsen nå ikveld er "Performance mode" skrudd på, dette gjør en del funksjonalitet utilgjengelig, blant annet søk og statistikken som viser hvem som er online. Beklager ulempene. vil annta det er for i kveld.. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hadde vært morsomt faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg