Mchansern Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg kommer til å gå fullstendig Dexter Morgan hvis dette setter stopper for mine reiseplaner (...igjen). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hverken regn, krig eller vulkaner kan stoppe en reiselysten Mchansern. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Da var Ragnarokk i gang. Litt forsinket og det startet på Island, men i disse tider kan vi ikke være kresne. Vel hvis de skal ødelegge oss syns jeg i det minste at de kan være presis! Har klokka vært 18:00 i USA enda idag da, der han som sa det kom til å skje sitter? Ikke det nei Da har vi noe å se frem til Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Da var Ragnarokk i gang. Litt forsinket og det startet på Island, men i disse tider kan vi ikke være kresne. Vel hvis de skal ødelegge oss syns jeg i det minste at de kan være presis! Har klokka vært 18:00 i USA enda idag da, der han som sa det kom til å skje sitter? Ikke det nei Da har vi noe å se frem til For å være ærlig har jeg ikke oppdatert meg helt på hva han kisen har sagt, jeg bare hørte på Lars. Noe som forsovidt var dumt. Beklager. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Skulle vel starte klokken 18:00 21.Mai i vær tidssone? og nå er det natt/morgen 22.Mai i New Zealand der det skulle starte... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Fy faen så depressivt det med vulkanutbruddet var. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Fy faen så depressivt det med vulkanutbruddet var. Prøvd piller? Har hørt det skal hjelpe. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 eller lobotomi. Hmm, da lærte jeg noe nytt idag også. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Fy faen så depressivt det med vulkanutbruddet var. Prøvd piller? Har hørt det skal hjelpe. Tar til takke med alkohol for denne gang. Samt vissheten om at mandagen på jobb kommer til å bli et helvete av dimensjoner om dette fortsetter. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 hmm. alt jeg har gjort i dag er å handle inn no mat, animert i et par timer, trent i en drøy halvtime (latskapen gjorde at det ikke blei mer ) og dedikert resten av tia til å se på penn and teller, bullshit. ah late lørdager. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Tar til takke med alkohol for denne gang. Samt vissheten om at mandagen på jobb kommer til å bli et helvete av dimensjoner om dette fortsetter. Du får takke gudene for at denne vulkanen er liten. Og at den er på overtid. Den har gjennomsnittlig et lite utbrudd hvert femte år uten noen store konsekvenser. (I has researchereded) Eneste grunnen til at folk reagerer er det store utbruddet i en annen vulkan i fjor. Denne bør ikke ha noe særlig å si for annet enn blodtrykket til en og annen paranoid jævel. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Fy faen så depressivt det med vulkanutbruddet var. Gaaaah. Fuck vulkaner ass. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg er gått over til å trolle enkeltbrukere i stedenfor å trolle hele tråder. Overveldende resultat så langt, må fortsette. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Hmm. Plutselig har en venn av meg på facebook forsvunnet helt. Ingen spor what so ever. Fikk vondt i hodet rett etter jeg fant det ut og. Merkelig. Endret 21. mai 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Hva gjør dere her inne? Ikke noe party? Jeg derimot fikk til slutt klina med ei søt, snill jente. Det negative derimot er at hun er kristen, men de sorgene får vi ta når de dukker opp. Kameraten min fikk mer eller mindre ordna opp med jenta han liker og har kjent siden barneskolen. Jepp, beste dagen på lenge. Awww... come on Endret 21. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Kristne jenter er win. Party er for nerds og tapere, sitter inne og bruker tiden min på noe fornuftig istedet. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Men seriøst folkens, hva skjer med at hun plutselig forduftet fra facebooks overflate? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Kanskje hun var lei? edit: Det er faktisk ingen måte vi kan vite det, med mindre en eller annen her inne har pratet med henne personlig. Endret 22. mai 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg