Lycantrophe Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Eller hjertelig velkommen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg vurderte å si at jeg kunne stille med brød, men så slo det meg som både skittent og infantilt................................................................... Skitne jenter kan gå, men jeg setter grensen ved infatilisme. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Høres ut som en plan. Du skulle vært med i går. Jeg og Vowels satt i sofaen under dempet belysning og hørte på Mariah Carey. Samtidig som vi drakk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hun småsnertne negern? Nice. And AAAAAIIIIIIIIIIIIIIAAAIJAAAAAIIIIII Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Høres ut som en plan. Du skulle vært med i går. Jeg og Vowels satt i sofaen under dempet belysning og hørte på Mariah Carey. Samtidig som vi drakk. Ved nærmere ettertanke veit jeg ikke hvor interessert jeg er i å kræsje noe som helst hvis Mariah Carey er involvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg vurderte å si at jeg kunne stille med brød, men så slo det meg som både skittent og infantilt................................................................... Skitne jenter kan gå, men jeg setter grensen ved infatilisme. Nå må du slutte å være så kresen! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Ved nærmere ettertanke veit jeg ikke hvor interessert jeg er i å kræsje noe som helst hvis Mariah Carey er involvert. Annet enn en privatjet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Isåfall kan du sikkert leie en av McHansern. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Vowels har visitkortet mitt! Endelig fikk jeg gitt det ut til noen. Det skal bli et kult sjekketriks på byen "Hei, vil du se på visitkortet mitt". Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg har også visittkort, men det er fordi jeg fikk gratis... Angret i etterkant på at jeg ikke skrev "Statsautorisert brennevinsinspektør". Ved nærmere ettertanke veit jeg ikke hvor interessert jeg er i å kræsje noe som helst hvis Mariah Carey er involvert. Annet enn en privatjet. Good one. Hvordan gikk intervjuet? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg vurderte å si at jeg kunne stille med brød, men så slo det meg som både skittent og infantilt................................................................... Skitne jenter kan gå, men jeg setter grensen ved infatilisme. Så prippen du er da. Jeg tror forresten jeg har fått aids i halsen, kjennes nesten ut som noen har voldtatt meg der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg tror forresten jeg har fått aids i halsen, kjennes nesten ut som noen har voldtatt meg der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Lemoda: Jo, jeg tror det gikk greit? Vi får se når jeg får callback. Er meganervøs. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det kan faktisk være meg som er smittekilden her... Har enda ikke testa meg, enda jeg lovet muttern det for nesten et år siden. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Så det var du som smittet meg. Jaja, var en morsom kveld hvertfall. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Den er litt blurry for meg, men de morsomste kveldene er som regel det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Da var Ragnarokk i gang. Litt forsinket og det startet på Island, men i disse tider kan vi ikke være kresne. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Da var Ragnarokk i gang. Litt forsinket og det startet på Island, men i disse tider kan vi ikke være kresne. Vel hvis de skal ødelegge oss syns jeg i det minste at de kan være presis! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Greit, greit. Hvis det er sånn det skal være så tar jeg en telefon og avlyser hele greia. Nå dør ingen av oss! FORNØYD NÅ!? Endret 21. mai 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg