Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I et intervju med San Francisco Chronicle har han forklart regnestykket slik:

Tallet 5 står for forsoning, tallet 10 betyr fullkommenhet og tallet 17 er himmelen. Om man da ganger de tre tallene med hverandre får man 850. Og om man så ganger 850 med 850 blir fasiten 722.500. Det skal være antall dager siden Jesus ble korsfestet. Og 722.500 dager etter den dagen det skjedde, er lørdag 21. mai.

for realz? ze joke rite?

Endret av Sondre
Lenke til kommentar

Fikk du kjøpt øl?

Har alltid et "just in case" lager, og i dag må jeg ta av det.

Pokker at man sitter å venter på dommedag, og glemmer å kjøpe øl.

Nice, bra planlegging.

Er OCD når det kommer til planlegging. Hele livet mitt er planlagt ned til siste detalj :(

No bullshit :(

Lenke til kommentar

Er OCD når det kommer til planlegging.

Jeg har CDO. Det er som OCD bare at bokstavene er i alfabetisk rekkefølge SLIK DE SKAL VÆRE!!!

...er du egentlig meg? Har ikke tall på hvor mange timer jeg har brukt på å alfabetisere, kategorisere, fargesortere eller størrelsesortere bøkene, CD-ene, filmene, spillene og resten av tingene mine.

Er OCD når det kommer til planlegging. Hele livet mitt er planlagt ned til siste detalj :(

No bullshit :(

Da har du sikkert planlagt hva som skjer når jeg kommer tilbake til østlandet. :cool:

Pølsefest?

Lenke til kommentar

Jeg er vel egentlig diskvalifisert, men jeg kræsjer gjerne en.

Da kan det bli pølse i brød.

Høhøhøhøhøhøhø

Jeg vurderte å si at jeg kunne stille med brød, men så slo det meg som både skittent og infantilt...................................................................

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...