Niqābninja Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg og mine venner(24 stk pils) er uenige. Du og dine 24(sannsynligvis snart tomme) venner hadde fortsatt trivdes bedre i storbyen. Det frister å svare "Har gått lei pizza", men å kalle Grandis for pizza er a bit of a stretch. Uansett: Nei. Sikkert litt seint nå, men scampi i urte- og hvitløkssaus fra Findus var faktisk ganske fint sammen med fersk pasta. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Gul kiwi er utrolig godt. Lurer litt på en ting, det høres sikkert rart ut, men det får heller være. Er vann fra springen på badet annerledes / mindre rent enn det som er i springen på kjøkkenet, eller er vannet det samme? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det funka Takk! Går naturligvis litt tregere, da den går innom proxier, men det får jeg bare leve med. Langt bedre enn å ikke komme inn at all. Skal prøve å få til en permanent løsning på det imorgen. Nemo problemo.Ja, det er ikke akkurat noen ferrari-fart, men det funker hvertfall. Sikkert litt seint nå, men scampi i urte- og hvitløkssaus fra Findus var faktisk ganske fint sammen med fersk pasta. Leste du ikke det anfall sa om at sjømat utgikk? Forsåvidt er maten ferdig inntatt nå. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Nam! Hjemmelagd smoothie med gul kiwi, mango, pasjonsfrukt og papaya What? Aldri hørt om. Men hørtes godt ut Er egentlig bare en mildere versjon av vanlig kiwi Mye søtere. Kalles vel "gold kiwi" og. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Leste du ikke det anfall sa om at sjømat utgikk? Forsåvidt er maten ferdig inntatt nå. Nei, jeg kjenner henne ikke igjen med ny avatar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Gul kiwi er utrolig godt. Gul kiwi har jeg aldri smakt eller hørt om. Lurer litt på en ting, det høres sikkert rart ut, men det får heller være. Er vann fra springen på badet annerledes / mindre rent enn det som er i springen på kjøkkenet, eller er vannet det samme? Det skal være det samme. Med mindre du for eksempel har eldgamle blyrør på badet og nye rør på kjøkkenet. Nei, jeg kjenner henne ikke igjen med ny avatar. Ja, hu har vært gjennom en del avaterer nå. Synes hu bør gå tilbake til rohypnol-avataren igjen, jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Nei, jeg kjenner henne ikke igjen med ny avatar. Ja, hu har vært gjennom en del avaterer nå. Synes hu bør gå tilbake til rohypnol-avataren igjen, jeg. Agreed. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 http://www.etsy.com/listing/63763171/life-calendar-how-was-your-day Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Agreed. Nå er hypperen på plass! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Fant ut at jeg skulle være grei, det er tross alt helg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Lemon viser tits på Skype, folkens. LOGG DERE PÅ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Å gå gjennom livet og undervurdere seg selv er som å kjøre bil med håndbrekket på. Hva er obvious moral i den setningen? Drit i å undervurderer dere selv. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Alltid mange fine folk på Oslo S klokken halv to en fredagsnatt. Stikker å legger meg, god natt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Er diskusjonfolk på skype? Il joine! Hvem hva hvor? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Er diskusjonfolk på skype? Il joine! Hvem hva hvor? det er vi, naken party mens vi snakker Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 hehe yes naked and blind aye? Hvordan ble det med den "fylleSkype/Vent" opplegget egentlig? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Er diskusjonfolk på skype? Il joine! Hvem hva hvor? det er vi, naken party mens vi snakker ja NÅ er det nakenparty Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Joine på den! Edit: haha he ikke brukt skype siden tidenes morgen! Endret 21. mai 2011 av MrLuni Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Skjera Flabba? Vart det noe Skype action? Edit: Heter foresten mrluniboy jaaaa veit det er corny name.. Endret 21. mai 2011 av MrLuni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg