Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg og mine venner(24 stk pils) er uenige.

Du og dine 24(sannsynligvis snart tomme) venner hadde fortsatt trivdes bedre i storbyen.

 

Det frister å svare "Har gått lei pizza", men å kalle Grandis for pizza er a bit of a stretch.

Uansett: Nei.

Sikkert litt seint nå, men scampi i urte- og hvitløkssaus fra Findus var faktisk ganske fint sammen med fersk pasta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det funka :) Takk!

 

Går naturligvis litt tregere, da den går innom proxier, men det får jeg bare leve med. Langt bedre enn å ikke komme inn at all. Skal prøve å få til en permanent løsning på det imorgen.

Nemo problemo.

Ja, det er ikke akkurat noen ferrari-fart, men det funker hvertfall.

 

 

Sikkert litt seint nå, men scampi i urte- og hvitløkssaus fra Findus var faktisk ganske fint sammen med fersk pasta.

Leste du ikke det anfall sa om at sjømat utgikk? Forsåvidt er maten ferdig inntatt nå.
Lenke til kommentar

Gul kiwi er utrolig godt.

Gul kiwi har jeg aldri smakt eller hørt om.

 

 

Lurer litt på en ting, det høres sikkert rart ut, men det får heller være. Er vann fra springen på badet annerledes / mindre rent enn det som er i springen på kjøkkenet, eller er vannet det samme?

Det skal være det samme. Med mindre du for eksempel har eldgamle blyrør på badet og nye rør på kjøkkenet.

 

Nei, jeg kjenner henne ikke igjen med ny avatar. :ermm:

Ja, hu har vært gjennom en del avaterer nå. Synes hu bør gå tilbake til rohypnol-avataren igjen, jeg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...