Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh yes. Rema selger strimla svinekjøtt til 16,- for 300g (Y)

Handla foresten inn 1,5kg med ytrefilet (okse ofc) på Kiwi imårrest. Litt skeptisk til mørheten på det kjøttet, men til den prisen så duger det nok.

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

Noen interneteksperter her?

Har et problem... internet fungerer helt fint, men det er én spesiel side som ikke funker - www.99designs.com

Jeg VET at siden er oppe og kjører da andre personer jeg kjenner kommer inn, og http://www.downforeveryoneorjustme.com/ tilsier at den skal være oppe.

Jeg får ikke svar når jeg pinger heller. Noen som har en viss anelse?

Har sjekket at den ikke ligger listet i windows\system32\etc\drivers\hosts, og den gjør ikke det. Tenkte det kunne være en DNS feil, men får ikke passordet til modemet før imorgen.. så er det noe måte jeg kan komme inn på siden i kveld på? Burde ha vært innom der asap, egentlig.

Håper noen er awesome nok til å ha løsningen. Du skal få en internetklem av meg.

Har naturligvis prøvd å reboote modemet, pcen og prøvd i forskjellige nettlesere

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Skal prøves nå :)

Fordelen med TOR er at du omgår DLD også når det blir innført.

Kripos-filteret også for den saks skyld, men det regner jeg ikke med du trenger. :p

Edit: Installasjon er bare å pakke ut i installasjonsmappen til nettleseren? Så enkelt?

Den pakker ut en mappe med en portabel versjon av firefox. Du bare går inn i den mappa og trykker på "start tor browser.exe"
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Nam! Hjemmelagd smoothie med gul kiwi, mango, pasjonsfrukt og papaya :love:

What? Aldri hørt om. Men hørtes godt ut :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Skal prøves nå :)

Fordelen med TOR er at du omgår DLD også når det blir innført.

Kripos-filteret også for den saks skyld, men det regner jeg ikke med du trenger. :p

Edit: Installasjon er bare å pakke ut i installasjonsmappen til nettleseren? Så enkelt?

Den pakker ut en mappe med en portabel versjon av firefox. Du bare går inn i den mappa og trykker på "start tor browser.exe"

Det funka :) Takk!

Går naturligvis litt tregere, da den går innom proxier, men det får jeg bare leve med. Langt bedre enn å ikke komme inn at all. Skal prøve å få til en permanent løsning på det imorgen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...