WheelMan Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Regner med hun spør deg om du kan slette henne fra facebook og ikke legge hun til? Det kan hun da fint gjøre selv? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Sjur da! Du vet jo at jeg er superkul! og helt klart noen å tenke på! ; ) Nåh! Det! Det er nok bare oppe i hodet ditt, lille venn. Jeg skal definitivt ha et gedigent kjølerom (igjen) når jeg fikser meg hus. Og et intelligent kjøleskap i tillegg. Samt et lite kjøleskap fylt med vin og snus på kontoret mitt. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hehe, vi har dobbelt så stort kjølerom som arkitekten ville tegne. Min mor og far måtte krangle seg til den størrelsen vi har. Vil tippe den er 1,5 ganger noe over 2 meter i størrelse. Det er veldig praktisk, kan stable kasser med brus/øl. Sekker med poteter, handleposer med godteri osv. Har også en vinballong med 10 liter igjen av eplevinen jeg lagde stående inni der. Nå for tiden hadde vi nok klart oss med et mindre et bare vi hadde ryddet litt ut av det som er der. Vi har litt syltetøyglass der, spritflasker, daumann på boks i tilfelle atomkrise el. som sikkert kunne blitt fjernet/plassert andre steder. Hørtes jævla dyrt ut. Høyt strømforbruk... Kjølerommet våres har vi skrudd av. Det tok for mye strøm, også bråkte det som danskebåten. Var ikke lett å sove i huset nei Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Dagens drama? Done Dagens trim? Done Dagens gode gjening? Done Og alt det før klokka 6 om morningen Kattungen Emilie klarte å få litt av gardin-tingen inn i foten(en sånn tråd-ting som holder den sammen surret seg rundt foten så stramt at den skjærte seg inn i foten), jeg løp i ca. 300km i timen for å finne en saks, og reddet foten. Det går bra med den lille teitingen min nå, hun løper rundt som om ingenting skulle ha skjedd. Jeg derimot har lyden av en kattunger som hyler i smerte brent inn i hode Og gardina ser litt mer personlige ut etter at jeg angrep den med saksa.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 God morgen, kaffe er hellig etter enda en søvnløs natt... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 her var det egg, bacon og hjemmelaga brød til frokost med et glass juice. nam Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 *snip* Hørtes jævla dyrt ut. Høyt strømforbruk... Kjølerommet våres har vi skrudd av. Det tok for mye strøm, også bråkte det som danskebåten. Var ikke lett å sove i huset nei Godt mulig at det bruker litt strøm Lyden gjør ikke så mye, det er montert på vaskerommet, og er i en etasje ingen sover på heller. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kjølerom er overdrevet. Et kjøleskap er mer enn nok. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 I dag er det tid for å ta seg et bad, akkompagnert med film/serie og alkohol når jeg kommer hjem. Gleder meg så sinnsykt allerede. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 I dag er det tid for å ta seg et bad, akkompagnert med film/serie og alkohol når jeg kommer hjem. Gleder meg så sinnsykt allerede. Misunner deg noe utolig mye! Kose deg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det er fortjent. Fikk ikke sove i natt omtrent pga. en merkelig smerte i armen (i am too young for heart-attack tror jeg). Tok 2 smertestillende og stiller på jobben. Blir digg med helg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Har hatt utsatt prøve i historie idag.. Jeg hadde kjøretime når resten av folket hadde prøve. Gjorde meg ferdig på 12 minutter.. Måtte jo bruke fritimene på det. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 I dag er det tid for å ta seg et bad, akkompagnert med film/serie og alkohol når jeg kommer hjem. Gleder meg så sinnsykt allerede. Bli heller med på eventyr :--D Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Mulig, mulig. Hvor eventuelt? Blindern? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Sølte kaffe på den hvite skjorten fyyyy faen. Kommer til å se åndssvak ut resten av dagen. Fuuuuck. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kommer til å se åndssvak ut resten av dagen. Fuuuuck. Slapp av. Forskjellen er sikkert ikke merkbar. 3 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Finn opp en fet unnskyldning, det gjorde jeg på tirsdag etter jeg skadet foten. Looked like a hero. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Finn opp en fet unnskyldning, det gjorde jeg på tirsdag etter jeg skadet foten. Looked like a hero. Jammen skaden din trenger en god unnskyldningen, for årsaken til den var ikke god. ps; går det bedre med den? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Geir, du har ikke hørt den ordentlige unnskyldningen Og det går sånn halvveis bedre med den, er ikke like hoven men må gå på krykker fortsatt så. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Yes! Da var studieåret over! Bare praksis igjen nå, men det tar jeg fatt på neste måned. \o/ Winning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg