Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har erfaring med å reise langt for å treffe folk man er interessert i? Var stasjonert på østlandet i førstegangstjenesten, traff en jente på byen der som jeg har tatt opp igjen kontakten med og fått en god tone med hun. I dag sa jeg at jeg hadde lyst å reise bort og treffe hun, og det ville hun også. Men jeg har aldri gjort noe lignende. Post erfaringer plx. ;)

Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring med å reise langt for å treffe folk man er interessert i? Var stasjonert på østlandet i førstegangstjenesten, traff en jente på byen der som jeg har tatt opp igjen kontakten med og fått en god tone med hun. I dag sa jeg at jeg hadde lyst å reise bort og treffe hun, og det ville hun også. Men jeg har aldri gjort noe lignende. Post erfaringer plx. ;)

To seriøse forhold. Pewpew.

Lenke til kommentar

Nå er det ikke sikkert det blir noe forhold ut av dette her, men hvordan funker det med langdistanseforhold da? Ser for meg slit selv om jeg tror jeg hadde vært keen på det med hun i hvertfall.

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Mchansern.... bare nei, slutt, du forpester cafèen.

Jeg sitter her og sikler over "billige" slott i Scotland, billig etter norsk standard er det, men er nok ikke sikkert jeg får råd til et sted til 28 mill noen gang i livet.

Elsker byggestilen, steinhus, ikke disse trehusene vi har her.

DENNE :cool:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Finner faktisk mye brukbart ned i 4-5 mill også, det er jo ganske standard for et norskt hus eller større leilighet.

Ikke slott lengre, men relativt store hus med 5-10 soverom i landlig omgivelser.

Det får bli den dagen jeg kan slå meg ned tror jeg. Det ville vært noe sært å bo i et så stort hus alene :whistle:

Kan ikke sette deg på hesten å ta en ridetur ut i naturen og jakte fasan der vet du Mchnsern :tease:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Neida, men som sagt, man må jo finne en jobb det er mulig.

Forresten funnet ut at det å møblere husene etter min smak blir dyrt. Fant ut at på en stue så regnet jeg at jeg kom opp i ca. 300 000 på møbler, teppe (stort persisk), lysekrone og bokhyller.

Hehe, litt for gøy å fantasere :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...