Mikkel™ Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Den henger mot høyre! Kan.Ikke.Skrive.MER.SLUTT Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Selvsagt, det var egentlig du Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Oj, jeg tror jeg nettopp hostet opp en lunge. Jeg har fått lungekreft, bronkitt og aids, alt på samme tid. Eventuelt en forkjølelse fra helvete. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Alle som har høydeskrekk bør holde seg unna denne videoen: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Some scary shit det der Lars men gud så artig det må være Man tisser sikkert på seg av skrekk underveis men syns det er fantastisk når man er på toppen Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Noen her som har erfaring med å reise langt for å treffe folk man er interessert i? Var stasjonert på østlandet i førstegangstjenesten, traff en jente på byen der som jeg har tatt opp igjen kontakten med og fått en god tone med hun. I dag sa jeg at jeg hadde lyst å reise bort og treffe hun, og det ville hun også. Men jeg har aldri gjort noe lignende. Post erfaringer plx. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Noen her som har erfaring med å reise langt for å treffe folk man er interessert i? Var stasjonert på østlandet i førstegangstjenesten, traff en jente på byen der som jeg har tatt opp igjen kontakten med og fått en god tone med hun. I dag sa jeg at jeg hadde lyst å reise bort og treffe hun, og det ville hun også. Men jeg har aldri gjort noe lignende. Post erfaringer plx. To seriøse forhold. Pewpew. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Nå er det ikke sikkert det blir noe forhold ut av dette her, men hvordan funker det med langdistanseforhold da? Ser for meg slit selv om jeg tror jeg hadde vært keen på det med hun i hvertfall. Endret 19. mai 2011 av ChrisReeve Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg hadde glemt hvor kult Tysk nittitalls Eurodance er. Fyfaen Blümchen tar av. BOOM BOOM BOOMERANG! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Mchansern.... bare nei, slutt, du forpester cafèen. Jeg sitter her og sikler over "billige" slott i Scotland, billig etter norsk standard er det, men er nok ikke sikkert jeg får råd til et sted til 28 mill noen gang i livet. Elsker byggestilen, steinhus, ikke disse trehusene vi har her. DENNE Endret 19. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Skulle gjerne hatt et skotsk slott, ja. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Satser heller på en villa i Ostozhenka district, Moscow eller i ambassadeområdet i Zürich. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Finner faktisk mye brukbart ned i 4-5 mill også, det er jo ganske standard for et norskt hus eller større leilighet. Ikke slott lengre, men relativt store hus med 5-10 soverom i landlig omgivelser. Det får bli den dagen jeg kan slå meg ned tror jeg. Det ville vært noe sært å bo i et så stort hus alene Kan ikke sette deg på hesten å ta en ridetur ut i naturen og jakte fasan der vet du Mchnsern Endret 19. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Kan ikke sette deg på hesten å ta en ridetur ut i naturen og jakte fasan der vet du Mchnsern Skal bli oligark. I Zürich kan jeg eventuelt ta helikopteret til alpe-chaleet i Gstaad. I Moskva er det generelt fett og awesome. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei hå her var det stille! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) For opptatt med å kikke på fremtidige huskjøp. Eneste problemet med å bo ute på landsbygda i en herregård er å ha en jobb som tillater det Endret 19. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 For opptatt med å kikke på fremtidige huskjøp. Eneste problemet med å bo ute på landsbygda i en herregård er å ha en jobb som tillater det Hjemme kontor er jo ikke så uvanlig om dagen! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Neida, men som sagt, man må jo finne en jobb det er mulig. Forresten funnet ut at det å møblere husene etter min smak blir dyrt. Fant ut at på en stue så regnet jeg at jeg kom opp i ca. 300 000 på møbler, teppe (stort persisk), lysekrone og bokhyller. Hehe, litt for gøy å fantasere Endret 19. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det er egentlig utrolig mange flotte hus i oslo & omegn, viss man bare er i rett strøk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg