L4r5 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det er vel fordi det er litt opp til deg når du vil dra, og viss du drar tidlig så blir jo han bare sittende der og vente på neste pasient. De har mye papirarbeid også. Spurte behandleren min om hva de gjorde når pasienter ikke møter opp. Fikk til svar at som regel så brukte de tida til å få gjordt unna papirarbeid som har hopa seg opp. Selvfølgelig ikke alltid da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Put your hands on me, John F. Kennedy. Herregud, jeg hadde det kjempekjekt på jobbintervju. Desto tristere om jeg ikke får jobben, men... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det er vel fordi det er litt opp til deg når du vil dra, og viss du drar tidlig så blir jo han bare sittende der og vente på neste pasient. De har mye papirarbeid også. Spurte behandleren min om hva de gjorde når pasienter ikke møter opp. Fikk til svar at som regel så brukte de tida til å få gjordt unna papirarbeid som har hopa seg opp. Selvfølgelig ikke alltid da. De burde jo få betalt for det og, vet ikke om de får noen ekstra inntekter bortsett i fra pasientene+ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg tror jeg har dårlig HW-karma eller noe. Alt bare feiler. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ikke så livlig her i dag? Jeg har hørt på Lady Gaga albumet i flere timer i strekk nå, og liker det. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Matteeksamen i morgon, kvifor eksisterer reddit og diskusjon.no? Får 4-5 utan å øve liksom, men greitt å lese litt om ting ein ikkje kan. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ha-ha-ha, eller som psykologtimene mine. Uavhengig av om jeg var der i 5 eller 45 minutter, så måtte jeg like fullt betale full pris. 675 kr. :| Det er vel fordi det er litt opp til deg når du vil dra, og viss du drar tidlig så blir jo han bare sittende der og vente på neste pasient. Vel, jeg dro ikke tidlig, jeg kom for sent. Så har vi de gangene hvor han bare måtte dra midt under timen. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Matteeksamen i morgon, kvifor eksisterer reddit og diskusjon.no? Får 4-5 utan å øve liksom, men greitt å lese litt om ting ein ikkje kan. Vel, Lars og Runar er flinke til å gi deg taktiske utestengelser. Så ikke skrik for høyt! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Ha-ha-ha, eller som psykologtimene mine. Uavhengig av om jeg var der i 5 eller 45 minutter, så måtte jeg like fullt betale full pris. 675 kr. :| Det er vel fordi det er litt opp til deg når du vil dra, og viss du drar tidlig så blir jo han bare sittende der og vente på neste pasient. Vel, jeg dro ikke tidlig, jeg kom for sent. Så har vi de gangene hvor han bare måtte dra midt under timen. Når du kommer for sein er det jo ditt problem, men når det er han som drar så blir det noe annet ja. Endret 19. mai 2011 av Aleks Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Matteeksamen i morgon, kvifor eksisterer reddit og diskusjon.no? Får 4-5 utan å øve liksom, men greitt å lese litt om ting ein ikkje kan. Vel, Lars og Runar er flinke til å gi deg taktiske utestengelser. Så ikke skrik for høyt! Stenger ikke ute før jeg får en reell forespørsel. Noe jeg ikke anser dette som Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Stenger ikke ute før jeg får en reell forespørsel. Noe jeg ikke anser dette som Hurra, då kan eg fortsette å prokrastinere! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Finner ikke ut av hva man skal ha til middag. Da blir det Zyrtec og Ricola da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Har historieprøve i morra. For første gang i livet har jeg ikke høyere mål til meg selv enn å stå på prøven. Faget teller ingenting i år (annet enn på inntrykk neste år, men det skal jeg rette opp uansett). Jeg har kommet inn der jeg vil, altså teller ikke karakterutskriften til sommeren noe (den kan gjøre det om man står på ventelister). Jeg har fått sommerjobb, så jeg trenger ikke bra karakterer å briefe med. Deilig. Stoffet jeg leser på er no dritt, da. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Matteeksamen i morgon, kvifor eksisterer reddit og diskusjon.no? Får 4-5 utan å øve liksom, men greitt å lese litt om ting ein ikkje kan. Vel, Lars og Runar er flinke til å gi deg taktiske utestengelser. Så ikke skrik for høyt! Stenger ikke ute før jeg får en reell forespørsel. Noe jeg ikke anser dette som Hvis en bruker kommer til deg (eller andre mods) og spør om å få brukeren stengt i en ukes tid slik at han/hun kan konsentrere om eksamen eller lignende, stenger dere den? Og hvis dere gjør det, hva hvis denne personen etter 2-3 dager kommer krypende tilbake og ber om å få åpnet kontoen sin, sier dere ja, eller må man vente de 7 dagene man har spurt om? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hvis en bruker kommer til deg (eller andre mods) og spør om å få brukeren stengt i en ukes tid slik at han/hun kan konsentrere om eksamen eller lignende, stenger dere den? Og hvis dere gjør det, hva hvis denne personen etter 2-3 dager kommer krypende tilbake og ber om å få åpnet kontoen sin, sier dere ja, eller må man vente de 7 dagene man har spurt om? Da stenger vi i en uke. Vil man ha den åpnet tidligere må de ta kontakt via epost på [email protected] eller få kontakt med en moderator på andre måter. Jeg har flere brukere på MSN. Får vi en forespørsel om å åpne tidligere gjør vi det. Via epost kan det fort ta litt tid siden det bare er admins som har tilgang til den og de er litt overarbeidet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ha-ha-ha, eller som psykologtimene mine. Uavhengig av om jeg var der i 5 eller 45 minutter, så måtte jeg like fullt betale full pris. 675 kr. :| Det er vel fordi det er litt opp til deg når du vil dra, og viss du drar tidlig så blir jo han bare sittende der og vente på neste pasient. Vel, jeg dro ikke tidlig, jeg kom for sent. Så har vi de gangene hvor han bare måtte dra midt under timen. Når du kommer for sein er det jo ditt problem, men når det er han som drar så blir det noe annet ja. Ja, jeg vet det. Vel, teknisk sett var det bussen som fikk motorproblemer, men joda, det var min feil at jeg kom for sent den ene gangen. Alle de gangene hvor han bare dro derimot ... Møkkapsykolog. -_- Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Helvetes ! Er det store problemer med serveren på diskusjon.no for tiden ? Enten treig eller så får jeg feilmeldinger Jeg Overdosa på energidrikk i dag og gikk på en smell, trodde ikke det var mulig. Jeg som skulle til byen og handle talkumpulver og ta nudepics, får ta det i morgen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ja ja og ja. SQL-shait..again. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Lurer på hvordan ustabilteten har påvirket antall innlegg osv *knegg* Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Trodde det var jeg som drepte kafeen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg