Brouwer Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 tok meg en burger burger king Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Alltid vært slik til meg Kanskje bare jeg er gammel og utdatert på helsvesenet siden jeg ikke er fast sliter ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Mje, bytting blir i månedsskiftet etter at du har valgt. Du har to ordinære bytter i året og får gjerne en ekstra dersom du flytter. Det har vært sånn siden 2006, i hvert fall. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 I 06-07 hadde jeg fastlege i mosjøen der jeg gikk FHS. Så på slutten av 07 når jeg bodde i Namsos og gikk skole der så hadde jeg behov for en legeerklæring og hadde ikke bytta fastlege. Dette var da i Oktober, og de ba meg om å dra til Mosjøen for legeerklæring bare fordi at jeg ikke fikk bytte lege før etter nyttår. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg bytta fastlege to ganger i 2007. Regler for bytte av fastlege Du kan bytte fastlege to ganger pr. kalenderår. I tillegg kan du bytte fastlege hvis du melder flytting til folkeregisteret eller hvis fastlegen slutter eller reduserer listen sin. Du kan fritt velge mellom fastleger som har ledig kapasitet. En oppdatert oversikt over fastlegene finner du på MinFastlege. Det er ikke mulig å sette seg på venteliste hos en fastlege som har full liste. Noen grupper har allikevel rett til å komme inn på listen selv om listen er full. Dette gjelder: * Barn under 16 år med foreldre/foresatte på listen * Innbyggere som melder flytting til folkeregisteret tilbake til kommunen innenfor en tidsperiode på tre år og som ønsker samme fastlege som tidligere Du kan velge fastlege i en annen kommune enn der du er bosatt. Overføring av journalen fra tidligere fastlege til ny skjer ikke automatisk. Hvis du ønsker at journalen skal overføres til den nye fastlegen, må du betale et beløp til din tidligere lege. Helfo Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Gidder ikke bytte fastlegen uansett, fikk time og så ser vi hva som skjer Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Flott. Man kan visst bytte fastlege til en annen kommune man er fokeregistrert i. Og jeg som har gått flere år uten fastlege, fordi jeg trodde jeg måtte registrere meg her i folkeregisteret først. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Fastlegen min heter: Dr. Frisk kan jo virkelig ikke bytte vekk han! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg har ikke snøring på hva eller hvem jeg har som fastlege. 1 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Whoo, gjennomført naturfagseksamen uten at jeg tror det gikk altfor galt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 6 min hos legen og ei blodprøve 200kr Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Husk at det er noen minutter testing og, da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Er da ikke noe urimelig pris det. Tror jeg skal ha meg en synstest igjen gitt. Iallefall på tide å få seg noen nye briller men jeg har lyst å prøve linser...hater å ha så lite synsfelt :\ Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Er da ikke noe urimelig pris det. Er ikke urimelig, men masse for en stakkars student Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Gah! Våkner til vind og regn som om syndefloden skulle være her. Fantastisk. Jeg hadde tenkt meg på butikken for å kjøpe snus, sigg, brus, melk, grillmat og lyspærer, og så blir jeg møtt av dette. Jeg har ikke klær til å holde meg tørr mer enn en meter engang. :| Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 6 min hos legen og ei blodprøve 200kr trodde de hadde slutta med å gi penger ? 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ha-ha-ha, eller som psykologtimene mine. Uavhengig av om jeg var der i 5 eller 45 minutter, så måtte jeg like fullt betale full pris. 675 kr. :| Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ha-ha-ha, eller som psykologtimene mine. Uavhengig av om jeg var der i 5 eller 45 minutter, så måtte jeg like fullt betale full pris. 675 kr. :| Det er vel fordi det er litt opp til deg når du vil dra, og viss du drar tidlig så blir jo han bare sittende der og vente på neste pasient. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg