Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lyst å kjøpe meg ny dress jeg.

 

 

Jeg også, men jeg har en fin en fra før og har få anledninger jeg får brukt dress i, så har ingenting til å forsvare kjøpet.

Neste gang jeg burde hatt en ny dress er nok begravelse er jeg redd, og da blir det jo sort, og det har jeg jo ikke lyst på, den kan jo bare brukes i begravelser :p

 

Meh, får klare meg med den jeg har i charcoal og få meg en i navy når anledningen byr seg.

Lenke til kommentar

Problemet er ikke at vi ikke har samme synspunkt, men at fyren ikke forteller noe om musikken. Det står bare "DETTE SUGER BALLER" men ikke hvorfor. Derav Den "journalisten" har åpenbart ikke forstått forskjellen mellom en anmeldelse og en meningsytring. Bryr meg aldri om meningene til anmeldere. Leser kun anmeldelser for å få vite noe om produktet.

Det står plenty om musikken, og en anmeldelse er en meningsytring. Hvis man vil "lese om produktet" får man ty til tekniske spesifikasjoner.

Lenke til kommentar
Har lyst å kjøpe meg ny dress jeg.

Jeg også, men jeg har en fin en fra før og har få anledninger jeg får brukt dress i, så har ingenting til å forsvare kjøpet.

Neste gang jeg burde hatt en ny dress er nok begravelse er jeg redd, og da blir det jo sort, og det har jeg jo ikke lyst på, den kan jo bare brukes i begravelser :p

 

Meh, får klare meg med den jeg har i charcoal og få meg en i navy når anledningen byr seg.

Fack, min er ifra...tja..hmm..begravelsen til mamma tror jeg..og da kom jeg rett utifra militæret og hadde litt kjøtt på kroppen, nå ser det bare ut som det er plass til to inni den :\

 

Problemet er ikke at vi ikke har samme synspunkt, men at fyren ikke forteller noe om musikken. Det står bare "DETTE SUGER BALLER" men ikke hvorfor. Derav Den "journalisten" har åpenbart ikke forstått forskjellen mellom en anmeldelse og en meningsytring. Bryr meg aldri om meningene til anmeldere. Leser kun anmeldelser for å få vite noe om produktet.

Det står plenty om musikken, og en anmeldelse er en meningsytring. Hvis man vil "lese om produktet" får man ty til tekniske spesifikasjoner.

Den var svak til deg å være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I'm back! Håper jeg!

Hvordan har folk det?

Hvem var du igjen siden du sier du er sånn..tilbake?

 

Joda, bare bra men enda bedre når jeg har fått gått ut å tatt meg en røyk men jeg tror jeg skal liste meg stille på tå ut..var mørkt og alle sover etter slitsomme eksamens-dagen som tydelig var den siste eksamenen til de jeg bor sammen med.

Hadde kjøpt kake til de som feiring på at de var ferdige med stresset men alle hadde bare gått å lagt seg tydeligvis :\

Lenke til kommentar

I'm back! Håper jeg!

Hvordan har folk det?

Hvem var du igjen siden du sier du er sånn..tilbake?

 

Joda, bare bra men enda bedre når jeg har fått gått ut å tatt meg en røyk men jeg tror jeg skal liste meg stille på tå ut..var mørkt og alle sover etter slitsomme eksamens-dagen som tydelig var den siste eksamenen til de jeg bor sammen med.

Hadde kjøpt kake til de som feiring på at de var ferdige med stresset men alle hadde bare gått å lagt seg tydeligvis :\

 

Jeg er en av de kuleste personene som har skrevet på DNFK, men jeg har ikke vært innpå her på en stund såe.!

 

Kjipt det da, men jeg forstår hvorfor de har lalla, eksamen er stress...

Lenke til kommentar

Jeg er en av de kuleste personene som har skrevet på DNFK, men jeg har ikke vært innpå her på en stund såe.!

 

Kjipt det da, men jeg forstår hvorfor de har lalla, eksamen er stress...

Åja du ja. Da falt brikkene helt på plass :)=

 

Sov fra 19:00 til 00:00... smart.

 

Gisle: Lønn om to dager her selv. Blir fint.

9 dager til lønn her. Da blir det bestilling av ferietur. Oh the joy! :)
Lenke til kommentar
9 dager til lønn her. Da blir det bestilling av ferietur. Oh the joy! :)

 

Hvor skal du, sexyboii?

 

 

ching_chong_potato_RE_Picture_Challenge_3-s600x615-159677.jpg

 

You made me laugh funnygirl :D

 

Det blir først og fremst billetter hjem nordover, så får jeg ta stilling hvor lenge jeg blir nordpå.

Er litt sånn..tja..har ferie fra 25.juni til 17. juli og så er det bursdag den 10. og familie osv vil gjerne jeg er der på b-day men...stress å være hjemme så lenge og så sikler jeg på å se Opeth på bursdagen på Sonisphere i London. Har veldig lyst på et gjensyn med London.

 

En du søten? Hvordan er ferieplanene dine?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...