Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/2011/05/18/kultur/lady_gaga/musikk/musikkanmeldelser/16579979/

 

Dagbladets journalister bør slutte å gå fulle på jobb. Hender alt for ofte.

 

Leste den anmeldelsen der litt tidligere i dag og den er et klassisk eksempel på hvordan dagbladet bedriver journalistikken sin; anmeldelsen kritiserer albumet som bare fanden, men forteller ikke en dølt om hvordan det faktisk er. Det står ingenting om hvordan sangene, tekstene, rytmen, stilen, markedsføringen eller noe som helst er. Det står bare at albumet er dårlig. Den "journalisten" har åpenbart ikke forstått forskjellen mellom en anmeldelse og en meningsytring.

 

Det er forsåvidt akkurat sånn Pressfire skriver sine artikler også. Fullt av tull og ingen informasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke Dagbla' sine journalister sine anmeldere har skjønt poenget med Gaga sin musikk.

 

Alt trenger ikke være Sovjetisk rødstrømpe klassisk post-apokalyptisk fiolin-harpemusikk for at det skal være bra, noen ganger funker vanlig hjernedød påpp også.

 

Hater over-kulturelle mennesker med snurrebart ass.

Lenke til kommentar

Dekningen er helt kurant. Hvis du skal sutre hver gang du er uenig med en anmelder kommer til å ikke få tid til annet.

 

Problemet er ikke at vi ikke har samme synspunkt, men at fyren ikke forteller noe om musikken. Det står bare "DETTE SUGER BALLER" men ikke hvorfor. Derav Den "journalisten" har åpenbart ikke forstått forskjellen mellom en anmeldelse og en meningsytring. Bryr meg aldri om meningene til anmeldere. Leser kun anmeldelser for å få vite noe om produktet.

Lenke til kommentar

Dekningen er helt kurant. Hvis du skal sutre hver gang du er uenig med en anmelder kommer til å ikke få tid til annet.

 

Problemet er ikke at vi ikke har samme synspunkt, men at fyren ikke forteller noe om musikken. Det står bare "DETTE SUGER BALLER" men ikke hvorfor. Derav Den "journalisten" har åpenbart ikke forstått forskjellen mellom en anmeldelse og en meningsytring. Bryr meg aldri om meningene til anmeldere. Leser kun anmeldelser for å få vite noe om produktet.

Jeg syns han sa ganske mye om musikken jeg :shrug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...