Lemon Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Man kan også si blind violence. Sjur: Godt å høre... Jeg veksler mellom å være sint på verden og å føle meg uelsket og fæl. Rare greier. Det verste er at jeg ikke har pleid å være sånn før. Kommer dette til å bli verre? Kommer jeg til å bli et sånt mensmonster man hører snakk om? Jeg har alltid trodd at det var en myte. Endret 18. mai 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Vel, Oda, du kan spørre Oda, hun sliter fælt med det der. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Kjenner til greia jeg og. Blir bare verre og verre for min del. Stakkar Egil innimellom. Jeg kan gå fra å ha latterkrampe av ingenting til å fly i taket og plutselig være på gråten på få min. Helt pyton -.- Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Herregud. Tror jeg må kappe av meg eggstokkene før jeg ikke er til å være i hus med lengre. ...neida. Jeg ser det som regel selv når jeg er urimelig og ber om unnskyldning hvis jeg merker at jeg oppfører meg dårlig, men jeg går jo rundt og føler meg helt jævlig. Det her gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Herregud. Tror jeg må kappe av meg eggstokkene før jeg ikke er til å være i hus med lengre. Eggerøre @ myplace. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Herregud. Tror jeg må kappe av meg eggstokkene før jeg ikke er til å være i hus med lengre. ...neida. Jeg ser det som regel selv når jeg er urimelig og ber om unnskyldning hvis jeg merker at jeg oppfører meg dårlig, men jeg går jo rundt og føler meg helt jævlig. Det her gidder jeg ikke. Is, seng, film. Nå! Du hadde filmliste tidligere i dag, se alle! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hvorfor skulle jeg få fettete hud i voksen alder ? slet aldri med det i ungdomsårene, noen vidunderkurer som finns der ute ? tenkte å bade i talkum, men er åpen for alternativ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Bad i talkum. Ta bilder. Sleng ut i RPP. 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Gi meg en dag da smurf må handle talkum i morgen Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hvorfor skulle jeg få fettete hud i voksen alder ? slet aldri med det i ungdomsårene, noen vidunderkurer som finns der ute ? tenkte å bade i talkum, men er åpen for alternativ Gå for ansiktskremer med A-vitamin og/eller sink. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 http://www.dagbladet.no/2011/05/18/kultur/lady_gaga/musikk/musikkanmeldelser/16579979/ Dagbladets journalister bør slutte å gå fulle på jobb. Hender alt for ofte. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Bittert PMS-kvinnfolk fo' sho. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Bittert PMS-kvinnfolk fo' sho. Når jeg tenker meg om så måtte jeg vel ha vært godfull hver dag for å overleve å jobbe i den feminist-kommunistblekka der. SNAP. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 De har sikkert bar-globuser. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Folk liker det vist nok, siden flere og flere kjøper Dagbladet! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Klart, og de samme idiotene stemmer frem arbeiderpartiet gang etter gang og. No magic, no tricks. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Klart, og de samme idiotene stemmer frem arbeiderpartiet gang etter gang og. No magic, no tricks. Ja dessverre så betyr høyt salg av Dagbladet, så blir en spennende sommer :/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Stemmer på Muammar al-Gaddhafi til kommunevalg til høsten jeg. Evt. blankt om han ikke stiller. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Ja dessverre så betyr høyt salg av Dagbladet, så blir en spennende sommer :/ My brain hurts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg