Datasmurf Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Mine eneste krav for neste sted jeg bor, er at det skal ha (mulighet for) høyhastighets bredband, balkong og badekar! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Mitt eneste krav når jeg skal flytte igjen er at hansern er innen tafseavstand. Gudene skal vite det blir benyttet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 damn sku ønske hybelen min så sånn ut. tepper over alt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Mitt eneste krav når jeg skal flytte igjen er at hansern er innen tafseavstand. Gudene skal vite det blir benyttet. Kan jeg leke med de lange lokkene dine da? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Stryke meg gjennom håret? Absolutt. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Håååkei, i mot dyretesting, for fair trade, forsvare menneskerettigheter, beskytte planeten og øke selvtilliten til alle mennesker. :| Og bruker planter som også blir brukt til narko Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Nå er det ikke lenge til jeg flytter hjemmefra! Det er så deilig at det gjør vondt. Jeg skal innrede hybelen slik Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker sånn innredning eller ikke. Jeg liker hvordan det ser ut og jeg synes det er koselig når andre har det sånn, men på det ryddigste så ser det fortsatt rotete ut. Jeg lurer på om jeg bare burde få meg masse venner som bor sånn, så kan jeg returnere hjem til et rom som ser sånn ut når jeg vil få fred. ^^ 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det ser ut som en bazaar i fra Istanbul. Selv ser leiligheten min ut som et mentalsykehus, relativt fornøyd med det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Fair trade er bare komisk. Ønsker du å gjøre en forskjell? Skyt den norske bondestanden og fjern tollmurene. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Nå er det ikke lenge til jeg flytter hjemmefra! Det er så deilig at det gjør vondt. Jeg skal innrede hybelen slik Har samme følelsen! Flytter langt vekk til høsten, og har planer om å innrede ca. sånn som det bildet - det er omtrent sånn det er på rommet mitt hos muttern nå. Hos fattern er det litt mer lystig sekstitallsnostalgi. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har lyst på bar-globus jeg. Da kan jeg kombinere mine to favoritthobbyer. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Fins det ikke en funksjon for å poste anonymt, isåfall, hvor er denne? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Kunne noen ha hjulpet meg litt? Hva er blind vold på engelsk? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hva er blind vold på engelsk? Unprovoked violence eller noe sånt kanskje? 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Haha, so true. Uff, ikke snakk... Vanligvis er jeg ganske laidback og grei, men denne uka er det bildet der meg. PMS is a bitch, altså. Ikke jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Ingen fare, Oda. Jeg er glad i deg likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg