Eplefe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Tysken hennes er horribelt dårlig, men fryktelig sjarmerende. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Håper det kommer noen "søte" låter som Eh Eh Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har ikke hørt You and I enda, men mistenker at den kan være sånn. Bloody Mary var mye mer chill enn jeg hadde trodd den kom til å bli. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 hei, jeg satser på å skrive et innlegg her i denne tråden istede for å lage ny. håper ikke dette går utover rykte mitt jeg har skrevet en guide om hvordan man kan slette en hvilken som helst facebook profil. ville det blitt regelbrydd og laste den opp på dette forumet? takk for alle svar Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 hei, jeg satser på å skrive et innlegg her i denne tråden istede for å lage ny. håper ikke dette går utover rykte mitt jeg har skrevet en guide om hvordan man kan slette en hvilken som helst facebook profil. ville det blitt regelbrydd og laste den opp på dette forumet? takk for alle svar Slette andres profil? Ja. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 hei, jeg satser på å skrive et innlegg her i denne tråden istede for å lage ny. håper ikke dette går utover rykte mitt jeg har skrevet en guide om hvordan man kan slette en hvilken som helst facebook profil. ville det blitt regelbrydd og laste den opp på dette forumet? takk for alle svar Slette andres profil? Ja. ja, sletta 4 profiler for 3 uker siden. både venners og uvenners. tusen takk for svar Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Bad Kids er totally midlertidig favoritt så langt. :| Amazing. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) God damn it og jeg er sent ute. Skal sende følgeskjema til Høgskole. Men jeg har bare kompetansebevis, har ikke tenkt på å få skrevet ut vitnemål etter jeg tok opp fag til jul. Er det da helt feil å krysse av avsluttes våren 2011? Deretter ettersende til den fristen? Har noe jeg skal ta opp nå til våren også jeg gjerne skulle hatt med på vitnemålet. Etter det jeg har funnet ut kan man ikke få vitnemål på dagen? Endret 18. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Bad Kids er totally midlertidig favoritt så langt. :| Amazing. Er på den nå, Bloody Mary var hvertfall jævelig kul. Tidenes nedtur at jeg må løpe til jobb nå, rekker ikke høre mer -.- Kjøpte meg vinylen jeg, 90kr fra Amazon. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Kjøpte meg vinylen jeg, 90kr fra Amazon. Du er så vinylnerd Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Preordret vinyl jeg og, og dro med Fame og Fame Monster samtidig. (+ Just Dance single) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Og mens dere koser dere med nymotens musikk, blir jeg mer og mer glad i gamle slagere som "Blåveispiken" og "De nære ting". Dere går fremover i tid, jeg går bakover. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Fordel med å like ny musikk, er at det alltid kommer noe nytt. Gammel musikk kommer det liksom ikke mer av... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det har du rett i, men jeg er så glad i musikken som besteforeldrene mine hørte på. Tror en gammel sjel bor i meg eller noe slikt visvas. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Fordel med å like ny musikk, er at det alltid kommer noe nytt. Gammel musikk kommer det liksom ikke mer av... Nei, men det er allikevel utrolig mye bra, gammel musikk man kan ha til gode å oppdage. 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Er det noen som vet hvordan man lager spilleliste mapper i spotify (nyeste)?? Finner det ikke hei, jeg satser på å skrive et innlegg her i denne tråden istede for å lage ny. håper ikke dette går utover rykte mitt jeg har skrevet en guide om hvordan man kan slette en hvilken som helst facebook profil. ville det blitt regelbrydd og laste den opp på dette forumet? takk for alle svar Du kan prøve å legge den ut på http://freak.no/. Der er de nok ikke så streng Send link hvis du gjør det (Skal ikke slette noen andres, men lyst å se hvordan det går an ) Hvordan fant du ut av det forresten? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Fordel med å like ny musikk, er at det alltid kommer noe nytt. Gammel musikk kommer det liksom ikke mer av... Nei, men det er allikevel utrolig mye bra, gammel musikk man kan ha til gode å oppdage. Det kan jeg si meg enig med. Focus - Hocus Pocus er jo en av mine store favoritter. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Er du inne i klassisk musikk såvel som eldre populærmusikk har du ganske mye gammel musikk å oppdage. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Fordel med å like ny musikk, er at det alltid kommer noe nytt. Gammel musikk kommer det liksom ikke mer av... Nei, men det er allikevel utrolig mye bra, gammel musikk man kan ha til gode å oppdage. Det kan jeg si meg enig med. Focus - Hocus Pocus er jo en av mine store favoritter. Den er epic! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg