Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei, jeg satser på å skrive et innlegg her i denne tråden istede for å lage ny. håper ikke dette går utover rykte mitt :)

jeg har skrevet en guide om hvordan man kan slette en hvilken som helst facebook profil. ville det blitt regelbrydd og laste den opp på dette forumet? :dontgetit:

takk for alle svar :)

Lenke til kommentar

hei, jeg satser på å skrive et innlegg her i denne tråden istede for å lage ny. håper ikke dette går utover rykte mitt :)

jeg har skrevet en guide om hvordan man kan slette en hvilken som helst facebook profil. ville det blitt regelbrydd og laste den opp på dette forumet? :dontgetit:

Slette andres profil?

Ja.

Lenke til kommentar

Slette andres profil?

Ja.

ja, sletta 4 profiler for 3 uker siden. både venners og uvenners.

tusen takk for svar

Lenke til kommentar

God damn it og jeg er sent ute.

Skal sende følgeskjema til Høgskole. Men jeg har bare kompetansebevis, har ikke tenkt på å få skrevet ut vitnemål etter jeg tok opp fag til jul.

Er det da helt feil å krysse av avsluttes våren 2011? Deretter ettersende til den fristen?

Har noe jeg skal ta opp nå til våren også jeg gjerne skulle hatt med på vitnemålet.

Etter det jeg har funnet ut kan man ikke få vitnemål på dagen?

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Bad Kids er totally midlertidig favoritt så langt. :| Amazing.

Er på den nå, Bloody Mary var hvertfall jævelig kul. Tidenes nedtur at jeg må løpe til jobb nå, rekker ikke høre mer -.-

Kjøpte meg vinylen jeg, 90kr fra Amazon.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan man lager spilleliste mapper i spotify (nyeste)?? Finner det ikke :(

Du kan prøve å legge den ut på http://freak.no/. Der er de nok ikke så streng :p

Send link hvis du gjør det :D (Skal ikke slette noen andres, men lyst å se hvordan det går an :))

Hvordan fant du ut av det forresten?

Lenke til kommentar

Fordel med å like ny musikk, er at det alltid kommer noe nytt. Gammel musikk kommer det liksom ikke mer av...

Nei, men det er allikevel utrolig mye bra, gammel musikk man kan ha til gode å oppdage. :fun:

Det kan jeg si meg enig med. Focus - Hocus Pocus er jo en av mine store favoritter. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fordel med å like ny musikk, er at det alltid kommer noe nytt. Gammel musikk kommer det liksom ikke mer av...

Nei, men det er allikevel utrolig mye bra, gammel musikk man kan ha til gode å oppdage. :fun:

Det kan jeg si meg enig med. Focus - Hocus Pocus er jo en av mine store favoritter. :D

Den er epic!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...