Niqābninja Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Men da har du vel allerede drukket sprit? Så du skal vel aldri drikke sprit igjen? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Så du skal vel aldri drikke sprit igjen? Jeg tror Coa er den første i verden til å si dette. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Eneste av slike uttalelser om alkohol jeg har klart å holde er å aldri drikke hjemmebrent over 60% igjen. Tror ikke det er noe fare for at jeg kommer til å bryte det heller, for å være ærlig. På lørdag hadde jeg veldig lyst til å si at jeg aldri skal drikke hjemmelaget vin igjen, men det hadde ikke vart uansett. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Men da har du vel allerede drukket sprit? Så du skal vel aldri drikke sprit igjen? Jeg skal aldri drikke sprit igjen. Eventuelt ikke drikke en hel flaske, sammen men en sixpack og en flaske vin. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Men da har du vel allerede drukket sprit? Så du skal vel aldri drikke sprit igjen? Jeg skal aldri drikke sprit igjen. Eventuelt ikke drikke en hel flaske, sammen men en sixpack og en flaske vin. Jeg sier ikke sprit, men søt sprit! hadde en flaske Tyrker og en med minttu på mandag det gikk heller litt dårlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Minttu er grusomt. Vil jeg ha munnskyllevann går jeg heller på apoteket. Det er billigere. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Aldri gått på en syk smell egentlig, eller... Gikk en kule varmt på forumtreffet men det var jo bare hyggelig. Minttu er perfekt å ta som en shot rett før du skal overbevise vakten i døra om at du ikke trenger en runde rundt bygningen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Omg Born This Way har debutert på Spotify Premium. ;___; Meeeeep Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Bare noen få dager å vente uansett. Spent nå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Minttu er grusomt. Vil jeg ha munnskyllevann går jeg heller på apoteket. Det er billigere. Grusomt, men gud så gøy full man blir! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Bare noen få dager å vente uansett. Spent nå. JEG HØRER PÅ DET NÅ. Government Hooker er kanskje det mest fantastiske jeg har hørt. Og Marry the Night bare... GAH. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 ...og jeg må vente leeeeeenge til klokken fem for å høre på Gaga-albumet. I ARE SO JEALOUS. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Bare noen få dager å vente uansett. Spent nå. JEG HØRER PÅ DET NÅ. Government Hooker er kanskje det mest fantastiske jeg har hørt. Og Marry the Night bare... GAH. Gmrl, ikke frist meg. :< Hvordan er stilen? Heller det mot, say, Judas eller BTW/Edge of Glory? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Skal stå på repeat i dag. Glad jeg har med meg mobilheadsettet. Hvis jeg ikke kan teksten til alle sangene i kveld skal jeg sove med øretelefoner. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hører jeg også! Hele plata ligger på Spotify Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Synes det er mer Judas enn Edge of Glory, men er ganske godt balansert imo! Vowels: er det på Spotify Free og? Trodde det bare var Premium-brukere? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Han har unlimited. Hm, nå er jeg spent! Kan ikke vente særlig lenger, tror jeg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Vowels: er det på Spotify Free og? Trodde det bare var Premium-brukere? Det vet jeg ikke, bruker unlimited. Er på Americano nå, virker absolutt bra hittil. Blir nok et av årets mest spilte album dette her Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Man får det ikke gøyere enn man gjør det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg