Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har jeg vetu. første og siste gang jeg tar noe som helst form for piller. Hvorfor jeg i det hele tatt stoler på en kar som ser ut som kristoffer skaug og sier det er ufarlig. De på sykehuset lurte på om det var selvskading, siden det er en effektiv måte å ta livet sitt på. Men som sagt, har lært leksa mi, skumle greier :(

Første bud om du vil prøve noen rusmidler er å ikke prøve de mens du er påvirka av noe annet. Andre bud er å lære alt du har mulighet om det først.

Du kunne fort gjordt Darwin stolt.

Lenke til kommentar

Null strezz. Men jeg ser for meg at det blir nevnte ektemanns jobb mens jeg leker i fjøset.

ung.no, når kan du gjøre hva?:

"16 år

-Du kan kjøre traktor som ikke går fortere enn 30 kilometer i timen.

Til dette trenger du ikke førerkort. Du kan ikke kjøre på offentlig vei."

No need for the lapp lizzm.

Lenke til kommentar

I ekte hippie-stil? Kose med kyrne and all?

Free love.

 

Hold rundt meg noen?

 

 

In another note, lypsyl, hvordan skal jeg klare meg uten?

Det svir nå, og jeg finner den ikke.

Vi kan spoone? De tre dynene og millionene av puter jeg har i senga gjør liksom ikke samme nytten.

 

Jeg har også lypsyl i overflod. Du kan bruke olivenolje istedenfor, det gjør minst samme nytten.

 

I saw what you did there.

ph34r.gif

 

 

Lenke til kommentar

Hold rundt meg noen?

 

Jeg og Lycantrophe kan.

 

Dere kommer snart da eller? :(

 

 

 

Vi kan spoone? De tre dynene og millionene av puter jeg har i senga gjør liksom ikke samme nytten.

 

Jeg har også lypsyl i overflod. Du kan bruke olivenolje istedenfor, det gjør minst samme nytten.

 

 

JAAAAA =D

Takk til begge deler, hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg kommet på døra di :love:

Enn så lenge så kan jeg prøve olivenolje, for det har jeg ihvertfall i nærheten.

 

Sry. Mchnsern og Lycanthrope men jeg ifkk bedre tilbud ;)

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...