Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hjelp! Tastaturet mitt funker ikke, ser ut som det har faatt engelske innstillinger eller noe. De siste bokstavene i alfabetet dukker opp slik> ' ; [ :ohmy:

Og alle tegn er helt andre enn det som st[r p[ knappene.

erlik )

pluss -

stjerne |

kolon >

semikolon <

bindestrek /

questionmark _

Osv osv!

 

Noen som aner hva dette kan v're, questionmark_

 

Bytt til Norsk språk. Dette gjør du lettest på startlinjen

 

 

(Går ut ifra at du bruker Windows 7)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

For en jævlig 16 mai - 17 mai...Var på fylla igår og jeg fikk i meg 10 pils, også fikk jeg 7 koffeintabbletter av en kar jeg ikke kjenner på vors, også ga han meg også en pille med efedrin. resultat? Hjerteklapp, 160 i puls i 5 timer, observasjon på sykehus hele natten. Fikk beskjed om at jeg var utrolig nærme et hjerteinfarkt, og siden min far døde av efedrin og alkoholoverdose så var jeg mer utsatt en andre da hjerte og kar sykdommer ligger i familien. Aldri hatt det så jævlig før, IKKE bland efedrin, koffeinoverdose og alkohol. Det er livsfarlig. Nå har jeg vært våken i 35 timer og føler meg fremdeles helt forjævlig. Måtte bare dele det.

Lenke til kommentar

Mulig hun var på topp.

 

Uansett, hvor høyt kan du stige? Postbud?

Mnja, tror nok ikke hun spiller på det laget.

 

Postbud?! Prøver du å fornærme meg? Alle veit at kundebehandling og transport er to adskilte avdelinger. Hvis jeg hadde kunnet ligge meg til den, er toppstillinga konsernsjef. Ærlig talt.

 

 

Lenke til kommentar

For en jævlig 16 mai - 17 mai...Var på fylla igår og jeg fikk i meg 10 pils, også fikk jeg 7 koffeintabbletter av en kar jeg ikke kjenner på vors, også ga han meg også en pille med efedrin. resultat? Hjerteklapp, 160 i puls i 5 timer, observasjon på sykehus hele natten. Fikk beskjed om at jeg var utrolig nærme et hjerteinfarkt, og siden min far døde av efedrin og alkoholoverdose så var jeg mer utsatt en andre da hjerte og kar sykdommer ligger i familien. Aldri hatt det så jævlig før, IKKE bland efedrin, koffeinoverdose og alkohol. Det er livsfarlig. Nå har jeg vært våken i 35 timer og føler meg fremdeles helt forjævlig. Måtte bare dele det.

 

Påtide å våkne opp og ta lærdom da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Det har jeg vetu. første og siste gang jeg tar noe som helst form for piller. Hvorfor jeg i det hele tatt stoler på en kar som ser ut som kristoffer skaug og sier det er ufarlig. De på sykehuset lurte på om det var selvskading, siden det er en effektiv måte å ta livet sitt på. Men som sagt, har lært leksa mi, skumle greier :(

Lenke til kommentar

Ååååh. Der ser du! Tusen takk. Hadde aldri sett dette før, fikk litt smått panikk :blush:

Pay me later. ^_^

 

Mnja, tror nok ikke hun spiller på det laget.

 

Postbud?! Prøver du å fornærme meg? Alle veit at kundebehandling og transport er to adskilte avdelinger. Hvis jeg hadde kunnet ligge meg til den, er toppstillinga konsernsjef. Ærlig talt.

Vel, du får egen bil, det er jo ikke så ille. Besides, hva venter du på?

Lenke til kommentar

Vel, du får egen bil, det er jo ikke så ille. Besides, hva venter du på?

Men jeg er jo redd for trafikk... Har ikke tatt trafikalt grunnkurs engang.

 

Hadde liksom ikke sett for meg å gjøre karriere i Posten selv om lønna er god. Er litt mer hippie og vil leke keramiker i ei lita hytte eller noe.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Bitch please. Nå skal jeg ta lappen bare for å trøkke fordommene dine ned i halsen på deg.

Gjør det. :>

 

Målet mitt er å bli en av de dresskledde personene uten sjel. De som sitter med bluetooth i øret 24/7 (ja, jeg er ganske sikker på at de sover med de) og går rundt med stresskoffert og ser stresset ut.

 

Er på god vei, tror det skal bli kult.

Vi kan alltids undersøke om de sover med slike bluetoothsaker i øret. Bryte oss inn og kjøre eksperimenter, scientific style?

Lenke til kommentar

Hans: Haha, det der er den polare motsetningen til det jeg ønsker meg. Er litt mer forelska i drømmen om et lite økologisk småbruk og en ektemann som er omtrent som Sebbe beskriver.

 

Jada, jeg skal ta lappen etterhvert. Har blitt en jævel på høyre/venstre i det siste, så det går rette veien.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...