Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag får jeg vite at en kompis av min lillebror har fyllekjørt og blitt stoppet av politiet og fratatt førerkortet. Fantastisk!, tenkte jeg. Litt senere får jeg vite at han ble tatt, men de målte han til rett under 0,6 promille, så han får en bot, men han får beholde førerkortet?! Kan det stemme?

 

I så fall, idiotisk at en fyllakjører som han (han har visstnok kjørt i fylla mange ganger tidligere) får beholde førerkortet, når man er over promillegrensen?

Lenke til kommentar

I dag får jeg vite at en kompis av min lillebror har fyllekjørt og blitt stoppet av politiet og fratatt førerkortet. Fantastisk!, tenkte jeg. Litt senere får jeg vite at han ble tatt, men de målte han til rett under 0,6 promille, så han får en bot, men han får beholde førerkortet?! Kan det stemme?

 

I så fall, idiotisk at en fyllakjører som han (han har visstnok kjørt i fylla mange ganger tidligere) får beholde førerkortet, når man er over promillegrensen?

 

Hørtes merkelig ut... Link til relevant info. (Jeg har ikke sjekket lovdata eller lignende, bare tok det første og beste jeg fant på Google)

Lenke til kommentar

Jeg bor i en "innvandrergate" så det kommer ingen korps forbi blokka mi :D De tør vel ikke i redsel for å bli skutt fra et vindu.

Men jeg skvatt som helvete når jeg våkna av at de fyrte av 3 salutter kl 12 i morges.

 

17.mai? Just another day inside. Har ikke kikka på TV'n, ikke kikka ut vinduet. Perfekt fridag.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

hjelp! Tastaturet mitt funker ikke, ser ut som det har faatt engelske innstillinger eller noe. De siste bokstavene i alfabetet dukker opp slik> ' ; [ :ohmy:

Og alle tegn er helt andre enn det som st[r p[ knappene.

erlik )

pluss -

stjerne |

kolon >

semikolon <

bindestrek /

questionmark _

Osv osv!

 

Noen som aner hva dette kan v're, questionmark_

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...