Bloodlines Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Forkjølelse av å gå ute i regn og våte ben, skjer ikke. Hvertfall ikke for meg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jaha? Stiller meg skeptisk til det utsagnet, Mikkel. Jeg holder meg til den generelle oppfatninga av at går du rundt med våte og kalde føtter i flere timer, blir du også sjuk. Du blir dårlig av at kroppstemperaturen synker, immunforsvaret svekkes og at du får en bakteriell smitte av ett eller annet slag ... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg synes det var så rart at jeg nesten ikke var fyllesyk idag, så viste det seg at jeg har spydd ut over hele gulvet. Og jeg husker fortsatt kvelden i går Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Det skjedde meg hele tiden da jeg var liten, ser ingen grunn til at det ikke skulle skje igjen nå. Sambo blir jo snufsete hele tiden når han har vært ute i regnet og filma i for mange timer. Jaha? Stiller meg skeptisk til det utsagnet, Mikkel. Jeg holder meg til den generelle oppfatninga av at går du rundt med våte og kalde føtter i flere timer, blir du også sjuk. Du blir dårlig av at kroppstemperaturen synker, immunforsvaret svekkes og at du får en bakteriell smitte av ett eller annet slag ... Og hva skjer når du vandrer rundt i tøysko i regnværet hele dagen? Jo, du blir våt og kald på bena og kroppstemperaturen synker. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Det skjedde når du var liten fordi immunforsvaret SUGER når du er liten . Jeg og blir snufsete og snørrete i regnvær fordi slimhinnene vil beskytte halsen, en halvtime inne i varmen og snørret er sagablott. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hører jeg "Gammel Jegermarsj" en gang til så henger jeg meg i taklampa Neste år drar jeg langt vekk den syttende Mai. Kanskje Asia. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Merkelig vanlig 17.mai vær her. Starter bestandig med litt regn for så å bli sånn halvbra vær med litt sol her, selv om det var full sol heile forrige uka, og mest sansynelig kommer sol i morgen også. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hører jeg "Gammel Jegermarsj" en gang til så henger jeg meg i taklampa Neste år drar jeg langt vekk den syttende Mai. Kanskje Asia. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Du lurer meg ikke til å trykke på play! Har nok av de småungene med sure intstrumenter fra den barneskolen ca. 200m unna her Og jeg var så idiot at jeg sovnet med åpne vinduer. Gammel Jegermarsj klokken 8 utafor vinduet er jo som blant verdens verste torturmetoder. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Waterboarding er liksom ikke noe problem lenger, hva? Ring FN, Haag. Endret 17. mai 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Regner i Bergen. Ingen tur inn til byn da. BLir liksom ikke noe å feire etter det bare er drøye 3 uker siden pappa døde... Føler ikke for å pynte meg og klistre på ett smil. Kondolerer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Waterboarding er liksom ikke noe problem lenger, hva? Ring FN, Haag. Alle vet at Gammel Jegermarsj trumfer vanntortur. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Skal bli digg å spise en tre-retters middag i bunad. Får pustebesvær bare jeg sitter. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Ta den av før du spiser da, da får sikkert de andre pustebesvær Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hører jeg "Gammel Jegermarsj" en gang til så henger jeg meg i taklampa Neste år drar jeg langt vekk den syttende Mai. Kanskje Asia. Gammel Jegermarsj er jo fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg har vært og trasket og løpt i skogen i regnet. Ble herlig sliten og klissvåt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg må snart ut å løpe meg en tur kjenner jeg ... For mye energi igjen i kroppen etter den 15 kilometer lange turen i mårres Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Tror jeg må ut å løpe litt mer også. Får ta et par mil til kvelden, minst Endret 17. mai 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Skal bli digg å spise en tre-retters middag i bunad. Får pustebesvær bare jeg sitter. Spis naken. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Ta den av før du spiser da, da får sikkert de andre pustebesvær Skal bli digg å spise en tre-retters middag i bunad. Får pustebesvær bare jeg sitter. Spis naken. Ja, nå har to stk sagt det, så DO IT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg