Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaha? Stiller meg skeptisk til det utsagnet, Mikkel.

Jeg holder meg til den generelle oppfatninga av at går du rundt med våte og kalde føtter i flere timer, blir du også sjuk.

Du blir dårlig av at kroppstemperaturen synker, immunforsvaret svekkes og at du får en bakteriell smitte av ett eller annet slag ...

Lenke til kommentar

Det skjedde meg hele tiden da jeg var liten, ser ingen grunn til at det ikke skulle skje igjen nå.

Sambo blir jo snufsete hele tiden når han har vært ute i regnet og filma i for mange timer.

Jaha? Stiller meg skeptisk til det utsagnet, Mikkel.

Jeg holder meg til den generelle oppfatninga av at går du rundt med våte og kalde føtter i flere timer, blir du også sjuk.

Du blir dårlig av at kroppstemperaturen synker, immunforsvaret svekkes og at du får en bakteriell smitte av ett eller annet slag ...

Og hva skjer når du vandrer rundt i tøysko i regnværet hele dagen? Jo, du blir våt og kald på bena og kroppstemperaturen synker.

Lenke til kommentar

Du lurer meg ikke til å trykke på play!

Har nok av de småungene med sure intstrumenter fra den barneskolen ca. 200m unna her :( Og jeg var så idiot at jeg sovnet med åpne vinduer. Gammel Jegermarsj klokken 8 utafor vinduet er jo som blant verdens verste torturmetoder.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tror jeg må ut å løpe litt mer også. Får ta et par mil til kvelden, minst :cool:

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...