Gjest medlem-1432 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Mørkeblått er alltid fint. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Alle burde hate Glittertind Eneste jeg skal i dag er å lese til eksamen, dør litt Jeg elsker Glittertind. Spillelisten min siden i morges har bestått av de forskjellige sangene som vanligvis synges i dag, fremført av forskjellige band / artister. Alt fra den forferdelige Ove Rocketroll og Lalla Carlsen, til H.M. Kongens Gardes Musikkkrops, Kampen Janitsjarorkester, Volda Mannskor, Glittertind, Destination ÆØÅ og Lars-Lillo Stenberg! Bare irriterer meg at det pøsregner ute. Jeg har nemlig verken regnjakke eller støvler. Førstnevnte ligger i en fryser og kuldebehandles for veggedyr (jeg har ikke akkurat vært flink med å ta ting ut fra fryseren siden påske), sistnevnte hadde jeg sist et passende par av for 12 år siden. Hvordan skal jeg kunne låne meg et flagg og stå å veive det rundt og rope hurra når Borgertoget passerer nå? :o Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg har vært på skogstur. beste måten å markere dagen på. Det regna som faen, men det finnes ikke dårlig vær bare pyser. Såeh ... ja Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Gå/jogge tur i skogen når det regner er noe helt spesielt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg husker at da jeg var liten, pleide mamma noen år å fortelle meg at jeg ikke skulle gå i tog, men på skogstur. Jeg hadde alltid blandede følelser, helt til jeg satt der i skogen og grillet pølser og drakk kakao og koste meg. Men Mikkel, om du bare hadde hatt tynne tøysko, ville du virkelig vandret rundt i skogen i dag? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg kunne fint gått skogsturen med converse oppi myra jeg. Plager ikke meg det spøtte gram. I går var jeg ute og sprang i skogen i pissregn og. Kom hjem som ei drukna bikkje, ikke noe problem. Pyser hele gjengen! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 hadde gitt lillefingern min for å ha vært i norge og uti skauen nå. sukk. æ harj skole Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg skulle til byn idag, men vi bergensere skulle selvfølgelig bli stoppet av været. Frister lite å gå rundt og feire nasjonaldagen med paraply. Får heller slå på nrk og se på hvor fint vær de har det i Oslo. Vel, gratulerer med dagen folkens Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg kunne fint gått skogsturen med converse oppi myra jeg. Plager ikke meg det spøtte gram. I går var jeg ute og sprang i skogen i pissregn og. Kom hjem som ei drukna bikkje, ikke noe problem. Pyser hele gjengen! Greit, jeg er pyse. Siden jeg ikke er så hardbarka som deg. Og siden jeg ikke liker folk som Lars Monsen, Bear Grylls eller han siste duden som er mer mann enn Bear - uten at jeg vet hvem noen av dem er, bare hørt navnene. Jeg trives best i sola jeg. Da kan jeg gjerne vandre rundt i skauen. I alle fall så lenge det ikke er pollensesong. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Snart så jeg må meisle av gjørma på treningsskoa mine Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg kunne fint gått skogsturen med converse oppi myra jeg. Plager ikke meg det spøtte gram. I går var jeg ute og sprang i skogen i pissregn og. Kom hjem som ei drukna bikkje, ikke noe problem. Pyser hele gjengen! Greit, jeg er pyse. Siden jeg ikke er så hardbarka som deg. Og siden jeg ikke liker folk som Lars Monsen, Bear Grylls eller han siste duden som er mer mann enn Bear - uten at jeg vet hvem noen av dem er, bare hørt navnene. Jeg trives best i sola jeg. Da kan jeg gjerne vandre rundt i skauen. I alle fall så lenge det ikke er pollensesong. Du liker dem ikke uten å vite hvem de er? Imponerende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Og så kan du kjøre meg til byen slik at jeg kan se borgertoget og drikke champis / spise sodd på Brix? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg sov i telt natt til lørdag bare fordi jeg hadde lyst og fordi det er digg. Det regna hele natta og var sikkert nede i 2 grader ute på det kaldeste. Har aldri hatt det så behagelig i hele mitt liv. Fjellduk, telt og sovepose Og så kan du kjøre meg til byen slik at jeg kan se borgertoget og drikke champis / spise sodd på Brix? OH HELL NO! Det er ikke 2 meter med snø ute nå. Bruk beina for faen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Det ble litt feil, men care. Det er ikke det at jeg ikke liker dem sånn personlig, men den typen TV-programmer de figurerer på. Det ligger ikke for meg. Ut i naturen på NRK, helt greit. Alt annet, meh. Bah, men det regner og jeg har muntlig på mandag. Kanke risikere å være forkjøla! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) David Attenborough er jo orgasm. Edit; tilbake fra et kjapt bad med en øl i badekaret. Hvorfor? Fordi det er 17. mai vel. Endret 17. mai 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Det ble litt feil, men care. Det er ikke det at jeg ikke liker dem sånn personlig, men den typen TV-programmer de figurerer på. Det ligger ikke for meg. Ut i naturen på NRK, helt greit. Alt annet, meh. Bah, men det regner og jeg har muntlig på mandag. Kanke risikere å være forkjøla! Du blir forkjøla av så lite ... I LAUGH AT THEE! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Av å traske rundt med våte og kalde ben i timesvis, ja? Det er da sånn folk blir forkjøla, er det ikke? David Attenborough er jo orgasm. Blir litt lei av den monotone stemmen hans, føler jeg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Det at du blir forkjøla av å være bløt på beina er placebo... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jaha? Stiller meg skeptisk til det utsagnet, Mikkel. Jeg holder meg til den generelle oppfatninga av at går du rundt med våte og kalde føtter i flere timer, blir du også sjuk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg