makingFaces Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Grøfta er fantastisk. Tja, jeg har egentlig blitt ganske glad i å begrense meg til én flaske vin, og faktisk finne veien hjem etterpå. Men jeg har ikke vin i kveld, jeg har øl og rom, så jeg aner ikke hva som er rett dosering. Og landet må jo feires med stil! Var forresten på pøbelrock i helgen, og var vitne til at Oi Polloi BRENTE DET NORSKE FLAGGET. Syntes det var temmelig respektløst, men det var jeg visst omtrent alene om å synes... Men så tett opptil nasjonaldagen og alt Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Eyh, hansern, tror vi blir nødt til å diskutere en løsning på dette problemet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Personer som brenner det norske flagget kan brenne. 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Èn flaske vin? Jeg er i grøfta etter det jeg Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Èn flaske vin? Jeg er i grøfta etter det jeg Hahaha, og jeg er jente og veier femtiognoen kg. Drikker stort sett cava på "bare" 12% da. Men i fjor sommer, da jeg var i toppform drikkemessig, klarte jeg en gang tre flasker på en kveld UTEN å grøfte! Spiste riktignok mange kg taco til, men... Og Slimda, takk. "Det er jo bare en stoffbit", men eh... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Mener å huske du er trønder? Alle trøndere er harde på flaska og tåler å drikke 95 oktan. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Helsikke, dip til potetgull lukter sykt vondt. Lukter gammel kinamat i hele stua nå når roomien spiser potetgull.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Søstra mi er ekstrem på champagne av alle ting. Hun og typen kan drikke 3 store flasker på en kveld, lett. Jeg klarer ikke smaken engang. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Søstra mi er ekstrem på champagne av alle ting. Hun og typen kan drikke 3 store flasker på en kveld, lett. Jeg klarer ikke smaken engang. Jeg drakk det i stad, har hodepine etter 2 små glass Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg har kun drukket champagne én gang til nå. Drikker så sjeldent at jeg ble rar i hodet etter et halvt glass. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ja, faen! Selv om jeg ikke har noe blandevann og ølet mitt smakte oppsprita, så har jeg jo flerfoldige flasker cava! Da må jeg bare bli kvitt hodepinen, og så kan jeg bli med ut på festlighetene. Kan vel ikke sitte her og bare drikke melk, vodka og kahlua for meg selv mens jeg ligger i sengen heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Ja, jeg drikker ekstremt sjeldent også. Jeg er sånn at jeg blir svimmel av to halvlitere på en uteservering midt på dagen. Og utrolig pissetrengt. Endret 16. mai 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Og Slimda, takk. "Det er jo bare en stoffbit", men eh... Det er selve flagget vårt. Vårt symbol på at vi er Nordmenn. Å brenne det norske flagg, er som å brenne den norske sjel. Måtte fyren brenne. 1 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Mener å huske du er trønder? Alle trøndere er harde på flaska og tåler å drikke 95 oktan. Er romsdaling (som basically er omtrent det samme når det kommer til flaska), men bor i trønderland, det stemmer Det er selve flagget vårt. Vårt symbol på at vi er Nordmenn. Å brenne det norske flagg, er som å brenne den norske sjel. Jeg sa noe av det samme... ble anklaget for å være nasjonalist. Som visstnok er ekvivalent med å være en nazistisk imperialist Jeg mener flagget står for bl. a. samhold og fellesskap, og ser overhodet ikke noe negativt i det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Er ikke noe galt i å være nasjonalist. Man skal være stolt for hvem man er, hvor man er fra, og hva forfedrene har gjennomført. 2 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg er nasjonalist/nasjonalromantiker og ser ikke noe galt i det, mener egentlig det er sånn det bør være. Man bør være glad i landet sitt. Men det er det visst ikke så lurt å si høyt på UFFA 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Sist gang jeg nevnte nasjonalisme i DNFK ble jeg kjeftet på og kalt rasist så og si. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Må lære meg denne dansen. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 http://tullytime.tumblr.com/post/2184252446/click-the-squares-make-sweet-music-holy-mother Klikk på firkantene :!: 1 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 yo. lite haste sak bare. Har 1 Sata disk som jeg har xp pA. SA skulle jeg koble til en sata disk til med bilder etc. trenger jeg en jumper pA denne? Fordi nAr jeg skulle starte pcen da, sA skjedde det ingenting. Kom ikke inn pA os engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg