Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Grøfta er fantastisk. :love:

Tja, jeg har egentlig blitt ganske glad i å begrense meg til én flaske vin, og faktisk finne veien hjem etterpå. Men jeg har ikke vin i kveld, jeg har øl og rom, så jeg aner ikke hva som er rett dosering. Og landet må jo feires med stil!

Var forresten på pøbelrock i helgen, og var vitne til at Oi Polloi BRENTE DET NORSKE FLAGGET. Syntes det var temmelig respektløst, men det var jeg visst omtrent alene om å synes... Men så tett opptil nasjonaldagen og alt :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Èn flaske vin? Jeg er i grøfta etter det jeg :(

Hahaha, og jeg er jente og veier femtiognoen kg. Drikker stort sett cava på "bare" 12% da. Men i fjor sommer, da jeg var i toppform drikkemessig, klarte jeg en gang tre flasker på en kveld UTEN å grøfte! Spiste riktignok mange kg taco til, men... :cool:

Og Slimda, takk. "Det er jo bare en stoffbit", men eh...

Lenke til kommentar

Ja, faen! Selv om jeg ikke har noe blandevann og ølet mitt smakte oppsprita, så har jeg jo flerfoldige flasker cava! :D

Da må jeg bare bli kvitt hodepinen, og så kan jeg bli med ut på festlighetene. :wee:

Kan vel ikke sitte her og bare drikke melk, vodka og kahlua for meg selv mens jeg ligger i sengen heller. :p

Lenke til kommentar

Mener å huske du er trønder? Alle trøndere er harde på flaska og tåler å drikke 95 oktan.

Er romsdaling (som basically er omtrent det samme når det kommer til flaska), men bor i trønderland, det stemmer :)

Det er selve flagget vårt. Vårt symbol på at vi er Nordmenn. Å brenne det norske flagg, er som å brenne den norske sjel.

Jeg sa noe av det samme... ble anklaget for å være nasjonalist. Som visstnok er ekvivalent med å være en nazistisk imperialist :thumbup:

Jeg mener flagget står for bl. a. samhold og fellesskap, og ser overhodet ikke noe negativt i det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...