Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hah, den BSG-sprøyta var seriøst oppskrytt husker jeg. Vi hadde sånn besvimelses-session i et par timer før vi skulle til helsesøstera, jenter som grein og gutter som svimte av etter tur. Så var det jo bare inn, snu seg bort i 5 sekunder, et lite trykk inni armen og ferdig. Fikk ingen stor byll eller noenting etterpå. Bare et lite merke.

Lenke til kommentar

Vet. Jeg var forkjøla hele forrige uke og la om døgnrytmen ganske heftig..resultat: sov 1,5 time før jobb i morges kl 06:30.

Deilig å bare sitte og svime foran PC/TV'n også legge seg når man ikke orker mer, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
God dag alle sammen. :) Hva skjer her?

Sumblar, eter chilinøtter og drikker jus.

Enn du?

Koselig. Kom nettopp hjem etter en hard dag på skolen. Overgangen fra vinterferie til skolebenken er ikke lett. Nå slapper jeg vell bare av med litt mat. :) Planer for dagen da?

Var ikkje så ille som venta å kome tilbake til skulen. Ikkje lenge til påskeferien, og eg ser på tida eg er heime frå skolen og eg ikkje har lekser som ei lita helg. Trur ikkje eg gidd å gjere noko i dag. Berre slappe av. Det funker alltid. :D

Lenke til kommentar

Legger du deg nå, fucker du opp resten av døgnet. Ikke gjør det. Vet hvordan du har det siden jeg ofte bytter døgnrytme pga skiftarbeid. Men sovner du nå (selv om det er aldri så fristende), våkner du igjen i 22-23 tida ikveld og får aldri sove igjen. Det er faktisk nok med bare 2-3 timer for å totalt ødelegge nattesøvnen når du skal opp tidlig dagen etter/resten av uka. Ta deg en tur ut. Sitter du bare og stirrer på skjermen døser du bort hele tiden.

Ikke sitt og stirr på forumet. Gjør noe annet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...