Den store P Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Og nå er ikke jeg en komplett fremmed for Den Store P heller. Nei det er helt sant, jeg har vært intim med en bilrute, mens hun satt inni bilen og kikket ut Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hah, den BSG-sprøyta var seriøst oppskrytt husker jeg. Vi hadde sånn besvimelses-session i et par timer før vi skulle til helsesøstera, jenter som grein og gutter som svimte av etter tur. Så var det jo bare inn, snu seg bort i 5 sekunder, et lite trykk inni armen og ferdig. Fikk ingen stor byll eller noenting etterpå. Bare et lite merke. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 dgt78æ¨ Hilsen Reidar. Rotta mi. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jepp, det er chill men ALT er bedre enn elektrodesveising da... hehe MMA er ikke chill... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 God dag alle sammen. Hva skjer her? Sumblar, eter chilinøtter og drikker jus. Enn du? Koselig. Kom nettopp hjem etter en hard dag på skolen. Overgangen fra vinterferie til skolebenken er ikke lett. Nå slapper jeg vell bare av med litt mat. Planer for dagen da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 dgt78æ¨ Hilsen Reidar. Rotta mi. Hils Reidar da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Vet. Jeg var forkjøla hele forrige uke og la om døgnrytmen ganske heftig..resultat: sov 1,5 time før jobb i morges kl 06:30. Deilig å bare sitte og svime foran PC/TV'n også legge seg når man ikke orker mer, da. Endret 25. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Og nå er ikke jeg en komplett fremmed for Den Store P heller. Nei det er helt sant, jeg har vært intim med en bilrute, mens hun satt inni bilen og kikket ut Jeg er litt glad at jeg klarte å se vekk med tanke på hvordan de to andre hylte. xD Lenke til kommentar
master air Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Bah! Matte paa data er grisekjedelig. Angrer paa at jeg valgte aa ta denne enkle matten. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg er litt glad at jeg klarte å se vekk med tanke på hvordan de to andre hylte. xD Jaja, de fleste har sett meg naken da.. Jeg er ganske åpen sånn sett YEEHAA! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 God dag alle sammen. Hva skjer her? Sumblar, eter chilinøtter og drikker jus. Enn du? Koselig. Kom nettopp hjem etter en hard dag på skolen. Overgangen fra vinterferie til skolebenken er ikke lett. Nå slapper jeg vell bare av med litt mat. Planer for dagen da? Var ikkje så ille som venta å kome tilbake til skulen. Ikkje lenge til påskeferien, og eg ser på tida eg er heime frå skolen og eg ikkje har lekser som ei lita helg. Trur ikkje eg gidd å gjere noko i dag. Berre slappe av. Det funker alltid. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Den er jeg med på. Tror jeg legger meg noen timer snart. Tror det ble 4 timers søvn inatt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Den er jeg med på. Tror jeg legger meg noen timer snart. Tror det ble 4 timers søvn inatt. Ikkje gjør det! Vent til i kveld! Då har du sjansen til å leggje deg tidleg! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, men sitter jo allerede og dupper av. Vet jeg ikke burde legge meg. Men jeg vil! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, men sitter jo allerede og dupper av. Vet jeg ikke burde legge meg. Men jeg vil! Lag kaffi! Sterk kaffi! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, men sitter jo allerede og dupper av. Vet jeg ikke burde legge meg. Men jeg vil! Kaffe! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hmm.. Ja. Burde kanskje gå og lage meg en kopp. Får se litt videre hvordan det går. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tygg noen kaffebønner Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hmm.. Ja. Burde kanskje gå og lage meg en kopp. Får se litt videre hvordan det går. Ikke vent for lenge da. Halveringstiden til koffein er på fire timer så du kan risikere å ikke få sove om du venter for lenge. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Legger du deg nå, fucker du opp resten av døgnet. Ikke gjør det. Vet hvordan du har det siden jeg ofte bytter døgnrytme pga skiftarbeid. Men sovner du nå (selv om det er aldri så fristende), våkner du igjen i 22-23 tida ikveld og får aldri sove igjen. Det er faktisk nok med bare 2-3 timer for å totalt ødelegge nattesøvnen når du skal opp tidlig dagen etter/resten av uka. Ta deg en tur ut. Sitter du bare og stirrer på skjermen døser du bort hele tiden. Ikke sitt og stirr på forumet. Gjør noe annet. Endret 25. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg