Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lang tid tar det å kjøre fra Sandnes/Stavanger til Kristiansand ca? Skal kanskje hente Yoshimi tidligere enn planlagt!! :love:

Omtrent 3 timer

 

 

Det er natt til 17. mai, er ikke hele DNFK ute på fjortissfylla?

Meehh, har nok med å ringe purken kl 0400 når noen idioter fant ut at de skulle spille tekno ifra sin russebuss. JEG SKAL PÅ JOBB FFS! :((

Lenke til kommentar

Det er natt til 17. mai, er ikke hele DNFK ute på fjortissfylla?

 

Skal drikke champagne med mamma og pappa etterpå isteden.

 

3 dagen med champagne på rad i dag. Til mitt forsvar har jeg kun betalt for en av de.

 

Livin' like a rockstar.

Du lever som en rockestjerne hjemme hos mor! :cool:

 

Neida. Selv skal jeg faktisk på fjortissfylla i dag. Til mitt forsvar tror jeg ikke at jeg har vært skikkelig full siden jeg gikk på ungdomsskolen. Håper egentlig at jeg klarer å unngå det i dag, men det er siste dag som russ, så ja ehhm

Lenke til kommentar

Det er natt til 17. mai, er ikke hele DNFK ute på fjortissfylla?

 

Skal drikke champagne med mamma og pappa etterpå isteden.

 

3 dagen med champagne på rad i dag. Til mitt forsvar har jeg kun betalt for en av de.

 

Livin' like a rockstar.

Du lever som en rockestjerne hjemme hos mor! :cool:

 

Gjør nok ikke det! Bare på besøk, må jo passe på de senile av og til, gi de litt sherry og champagne.

 

Du får kose deg på fjortisfylla, vurderte det selv i dag.

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det å kjøre fra Sandnes/Stavanger til Kristiansand ca? Skal kanskje hente Yoshimi tidligere enn planlagt!! :love:

Omtrent 3 timer

 

 

Det er natt til 17. mai, er ikke hele DNFK ute på fjortissfylla?

Meehh, har nok med å ringe purken kl 0400 når noen idioter fant ut at de skulle spille tekno ifra sin russebuss. JEG SKAL PÅ JOBB FFS! :((

 

Takker :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...