Pubé Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Tjener ikke du ganske så bra på det? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Nope, ikkeno som skjer virker det som. Dermed så blir det å slappe av hjemme, må vel stryke en skjorte også. Endret 16. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Det er natt til 17. mai, er ikke hele DNFK ute på fjortissfylla? Så godt som avholds ;P Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Det er natt til 17. mai, er ikke hele DNFK ute på fjortissfylla? Skal drikke champagne med mamma og pappa etterpå isteden. 3 dagen med champagne på rad i dag. Til mitt forsvar har jeg kun betalt for en av de. Livin' like a rockstar. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Neste er kokain og prostituert på hotellrommet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hvor lang tid tar det å kjøre fra Sandnes/Stavanger til Kristiansand ca? Skal kanskje hente Yoshimi tidligere enn planlagt!! Omtrent 3 timer Det er natt til 17. mai, er ikke hele DNFK ute på fjortissfylla? Meehh, har nok med å ringe purken kl 0400 når noen idioter fant ut at de skulle spille tekno ifra sin russebuss. JEG SKAL PÅ JOBB FFS! ( Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Det er natt til 17. mai, er ikke hele DNFK ute på fjortissfylla? Skal drikke champagne med mamma og pappa etterpå isteden. 3 dagen med champagne på rad i dag. Til mitt forsvar har jeg kun betalt for en av de. Livin' like a rockstar. Du lever som en rockestjerne hjemme hos mor! Neida. Selv skal jeg faktisk på fjortissfylla i dag. Til mitt forsvar tror jeg ikke at jeg har vært skikkelig full siden jeg gikk på ungdomsskolen. Håper egentlig at jeg klarer å unngå det i dag, men det er siste dag som russ, så ja ehhm Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Det er natt til 17. mai, er ikke hele DNFK ute på fjortissfylla? Skal drikke champagne med mamma og pappa etterpå isteden. 3 dagen med champagne på rad i dag. Til mitt forsvar har jeg kun betalt for en av de. Livin' like a rockstar. Du lever som en rockestjerne hjemme hos mor! Gjør nok ikke det! Bare på besøk, må jo passe på de senile av og til, gi de litt sherry og champagne. Du får kose deg på fjortisfylla, vurderte det selv i dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Tjener ikke du ganske så bra på det? Tjener nok til at jeg ikke skulle vært uten det. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hvor lang tid tar det å kjøre fra Sandnes/Stavanger til Kristiansand ca? Skal kanskje hente Yoshimi tidligere enn planlagt!! Omtrent 3 timer Det er natt til 17. mai, er ikke hele DNFK ute på fjortissfylla? Meehh, har nok med å ringe purken kl 0400 når noen idioter fant ut at de skulle spille tekno ifra sin russebuss. JEG SKAL PÅ JOBB FFS! ( Takker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Øl, burritos og Animaniacs. Dette tegner til å bli en bra kveld. Det er natt til 17. mai, er ikke hele DNFK ute på fjortissfylla? Sto opp i to-tida, spilt World of Tanks til nå og sitter og koser meg med middag. Blir forhåpentligvis grøftefyll senere i kveld. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Synd jeg bor så nære en barneskole. Blir vel et helvete å få sove i morgen ja. Får skalke alle luker. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 White russian er helt latterlig jævlig. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Blir forhåpentligvis grøftefyll senere i kveld. Grøfta vurderes. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 White russian er helt latterlig jævlig. Hver sin smak. Jeg elsker kombinasjonen av Kahlua, vodka og melk, med isbiter oppi. Blir forhåpentligvis grøftefyll senere i kveld. Grøfta vurderes. Grøfta er fantastisk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 White russian er helt latterlig jævlig. White Russian er sykt godt. Hadde en legendarisk fyll på det i det herrans år 2009 i den katalanske byen Barcelona. Endte med at jeg ble forsøkt ranet av en sigøyner klokken fem om natten, med andre ord slik en vellykket natt skal ende. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Skulle nok klart å lokke frem sigøynerne uten melk og kaluha, gitt. Vil tro at vodka hjelper, da, hørt at det er som vann for krekene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Skulle nok klart å lokke frem sigøynerne uten melk og kaluha, gitt. Vil tro at vodka hjelper, da, hørt at det er som vann for krekene. Ja, vet. Vodka eller penger så kommer de ut av rottehullene sine. Ser så mange sigøynere daglig i Oslo, hater det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg