TheKims Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Bruker mobilen som modem foreløpig. Har en kvote på 200mb bare, så det bruker man fort opp Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Når stenger ølsalget idag? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Når stenger ølsalget idag? Vanlig tid. Dagen før 17.mai regnes som en hverdag. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Bruker mobilen som modem foreløpig. Har en kvote på 200mb bare, så det bruker man fort opp Da jeg hadde NetCom iConnect hadde jeg ikke kvote. På papiret var den på 5GB, men hastigheten ble aldri redusert. Jeg lastet ned mellom 10 og 35 GB hver måned gjennom min iPhone. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 20.00. Når stenger ølsalget idag? Vanlig tid. Dagen før 17.mai regnes som en hverdag. Awesome, da ser det ut som det blir øl på vors. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 *fap* Var heldigvis ikke mye hår der. Kanskje jeg skal lagre det som bakgrunn på jobbpc-en. Da får de andre en fin overraskelse på onsdag. Liker tanken på at kanskje noen der ute bruker rumpa mi som bakgrunn Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Bruker mobilen som modem foreløpig. Har en kvote på 200mb bare, så det bruker man fort opp Da jeg hadde NetCom iConnect hadde jeg ikke kvote. På papiret var den på 5GB, men hastigheten ble aldri redusert. Jeg lastet ned mellom 10 og 35 GB hver måned gjennom min iPhone. Telenor følger visst kvoten slavisk. Blir nok andre boller igjen når man har flyttet. Var litt dumt å si opp internetten 1 mnd før man flytter Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Vet ikke hva jeg skal skulle gjort uten forumet når venner drar meg med på shopping What? o.O Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Vet ikke hva jeg skal skulle gjort uten forumet når venner drar meg med på shopping What? o.O Hun liker ikke å dra på shopping. Hun. Liker. Ikke. Shopping. And she's single. Fetch. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 *trommelyd* Mine kroker er som sementblokker. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 *fap* Var heldigvis ikke mye hår der. Kanskje jeg skal lagre det som bakgrunn på jobbpc-en. Da får de andre en fin overraskelse på onsdag. Liker tanken på at kanskje noen der ute bruker rumpa mi som bakgrunn Da burde det vært Hi-Res. Når man først har HD-skjerm så skal man dra nytte av det også! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 *fap* Var heldigvis ikke mye hår der. Kanskje jeg skal lagre det som bakgrunn på jobbpc-en. Da får de andre en fin overraskelse på onsdag. Liker tanken på at kanskje noen der ute bruker rumpa mi som bakgrunn Da burde det vært Hi-Res. Når man først har HD-skjerm så skal man dra nytte av det også! Dessverre var det bare tatt på et mobilkamera tror jeg, men viss flere er interesserte kan vi sikkert ordne en photoshoot eller noe. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hva er poenget med et slikt anlegg i bilen sin? Se fra 1:30 http://www.youtube.com/watch?v=ahPOOWw3ycc Jeg har fulgt han på youtube og alle byggene hans i snart to år. Han er fantastisk når det kommer til lydteknikk og slik. Og det er ikke noe poeng i det, han gjør det fordi han kan. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 *fap* Var heldigvis ikke mye hår der. Kanskje jeg skal lagre det som bakgrunn på jobbpc-en. Da får de andre en fin overraskelse på onsdag. Liker tanken på at kanskje noen der ute bruker rumpa mi som bakgrunn Da burde det vært Hi-Res. Når man først har HD-skjerm så skal man dra nytte av det også! Dessverre var det bare tatt på et mobilkamera tror jeg, men viss flere er interesserte kan vi sikkert ordne en photoshoot eller noe. Hør Hør. Tviler på om oppslutningen er stor vel og merke =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Gah, slike anlegg blir bare retarded :knegg: 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jah, det var litt drøyt anlegg. Det ble liksom litt drøyere enn blodharry fra Andebu! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Hvor lang tid tar det å kjøre fra Sandnes/Stavanger til Kristiansand ca? Skal kanskje hente Yoshimi tidligere enn planlagt!! Endret 16. mai 2011 av Nochan Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Det er natt til 17. mai, er ikke hele DNFK ute på fjortissfylla? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Nei. Jeg slapper av med Vakt-telefon til kjernesystemene våre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg