Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lykke til på eksamen! Har selv engelsk grammatikk og fonetikk om to timer, og jeg er skeptisk til hele prosessen. Skal uansett bli godt å bli ferdig, og i verste fall får man ta det opp igjen etter sommeren. 40% stryk i dette faget.

 

Takk det samme! :) Skal opp i Systemutvikling på Onsdag, der er det visst også mange som stryker. Men skal allerede ta opp 2 fag. Det får holde det!

Lenke til kommentar

Jeg er så ufattelig glad for at russetiden er over i morgen. Det har vært litt morsomt, men ikke helt min greie. Har faktisk lært mye om meg selv. Og brukt 10 000 på 17 dager. Det koster å være kar.

 

Glad jeg har kaffe, egentlig. Jeg tror jeg ligget i koma om jeg ikke hadde hatt noe som kunne holdt meg våken. Søvn er overflødig.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Tre kopper kaffe senere er jeg fortsatt ikke helt i toppform. Jeg lurer på hvor mange kopper jeg klarer på en dag.

 

Pleier å kaste inn håndkleet på tre-fire, da begynner koffein-skjelvingene å ta overhånd.

Er man ikke mann nok for overdose av koffein, kan man knapt kalle seg norsk. Det er ikke nok før der ser ut som man har fått parkinson. Jeg tror enda jeg klarer noen liter til før jeg må på sykehuset.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...