Lycantrophe Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Keen på å ta en øl ellernoe på Amundsen neste helg? I am! Eller, neste gang jeg er i byen. Skal ringe! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg har byttet visningsnavn til ChrisReeve nå, ettersom jeg heter Christopher (som Reeve), og fordi jeg synes han er ganske kul. I den anledning tenker jeg også å bytte avatar, gjerne til supermann/Chris Reeve. Noen som har noen gode bilder? sliter med å finne et fett et. Er forresten tidligere Zeke. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Keen på å ta en øl ellernoe på Amundsen neste helg? I am! Eller, neste gang jeg er i byen. Skal ringe! Bra bra, de har visst 26 øl på fat der, du vil like det. Tilogmed Weiss på fat og andre snurrebart-sorter. Endret 15. mai 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Blir nok mest snurrebartsorter. :> Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Noen som har gode råd til hva jeg skal finne på den første helgen etter å ha fylt 18? Om 1 måned. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Rave og drikk til du stuper, så moren din må hente deg i en random grøft 4 mil unna. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Rave og drikk til du stuper, så moren din må hente deg i en random grøft 4 mil unna. Meget god idé. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Det ville forklart den lilla leggen min. Men hvorfor? Du trenger jo ikke å være med selv. om du ikke liker det. Det ødelegger konserten for de som faktisk vil se bandet spille fremfor å løpe rundt å dytte folk Keen på å ta en øl ellernoe på Amundsen neste helg? Har eksamen 25, men etter det er jeg med! e:Skal ikke dra et sted vi kan ha det mer gøyalt da, også drar vi med oss Lyc. Dansested :--D Endret 15. mai 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Lycantrophe, behavourial expert. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 !e:Skal ikke dra et sted vi kan ha det mer gøyalt da, også drar vi med oss Lyc. Dansested :--D Ser for meg Lyc shaker på håret. Awesome. Alla som inte dansar är voldtektsmänn. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Jeg er med ut, altså. Vowels, sover hos deg. e: er nok ikke hip nok for slik slang. Endret 15. mai 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Take the Vowels out of Female and get your FML Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Moshpiter er nesten alltid et stykke bak i folkemengden også, så da er det jo ikke noe problem. Slutt å syte. Nei? Har alltid vært langt/helt fremme på de jeg har vært med på, og da har man ikke annet valg enn å bli med eller bli trampet ned/most. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hva er så gøy med såkalte moshpiter? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Moshpiter er nesten alltid et stykke bak i folkemengden også, så da er det jo ikke noe problem. Slutt å syte. Nei? Har alltid vært langt/helt fremme på de jeg har vært med på, og da har man ikke annet valg enn å bli med eller bli trampet ned/most. Tja. De konsertene jeg har vært på har det vært langt mellom railen og moshpit. Har aldri vært noe problem å holde seg unna i alle fall. Er forøvrig enig i det noen sa på forrige side, det er synd at moshpit-fenomenet sprer seg til alle mulige slags konserter. Man moshpiter ikke til glad-rock.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 For en super-kreativ dag..sto opp kl 14:30, satt og sløva til 17, gikk og kjøpte burger+fries og spiste, ble trøtt i 20-tida, sovna og sto opp nå. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Liker det. Jeg har vurdert elevtekster for min kjære mor i horisontal stilling på sofaen i fem timer. Nå tenkte jeg å ta et gjensyn med Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Og da var jeg tilbake på Steinkjer. Kjedelige greier. Savner å ha bil. Samt komfortabel seng og kontorstol. Ja ja, bare en måneds tid igjen nå, så er det bort fra denne delen av trønderland ... *lengte* Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Til en annen del av trønderland? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Jeg skulle vel EGENTLIG bare "hvile ryggen" og ligge i senga og lese, men plutselig var lyset av og vips var klokka 23:30. Samme faen egentlig, fri til tirsdag natt og starter på nattskift. Endret 15. mai 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg