Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har byttet visningsnavn til ChrisReeve nå, ettersom jeg heter Christopher (som Reeve), og fordi jeg synes han er ganske kul. I den anledning tenker jeg også å bytte avatar, gjerne til supermann/Chris Reeve. Noen som har noen gode bilder? sliter med å finne et fett et.

 

Er forresten tidligere Zeke. ;)

Lenke til kommentar

Det ville forklart den lilla leggen min. Men hvorfor? Du trenger jo ikke å være med selv. om du ikke liker det.

Det ødelegger konserten for de som faktisk vil se bandet spille fremfor å løpe rundt å dytte folk

Keen på å ta en øl ellernoe på Amundsen neste helg?

Har eksamen 25, men etter det er jeg med!

 

e:Skal ikke dra et sted vi kan ha det mer gøyalt da, også drar vi med oss Lyc. Dansested :--D

Endret av Vowels
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Moshpiter er nesten alltid et stykke bak i folkemengden også, så da er det jo ikke noe problem. Slutt å syte.

Nei? Har alltid vært langt/helt fremme på de jeg har vært med på, og da har man ikke annet valg enn å bli med eller bli trampet ned/most. :p

Lenke til kommentar
Moshpiter er nesten alltid et stykke bak i folkemengden også, så da er det jo ikke noe problem. Slutt å syte.

Nei? Har alltid vært langt/helt fremme på de jeg har vært med på, og da har man ikke annet valg enn å bli med eller bli trampet ned/most. :p

 

Tja. De konsertene jeg har vært på har det vært langt mellom railen og moshpit. Har aldri vært noe problem å holde seg unna i alle fall.

Er forøvrig enig i det noen sa på forrige side, det er synd at moshpit-fenomenet sprer seg til alle mulige slags konserter. Man moshpiter ikke til glad-rock..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...