Diskutant Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg kan supplere med kaffebønner fra eksotiske strøk mot høvelig betaling. Tar du imot betaling i form av kroppslige tjenester? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Vet ikke om jeg ville drukket kaffe Mchansern har hatt i rumpa. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Vet ikke om jeg ville drukket kaffe Mchansern ikke har hatt i rumpa. Sånn. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg tror kanskje jeg så deg i går. Hvor da? På en smekkfull t-banestasjon på vei opp fra Oslo. Utenfor en 7/11 kiosk etter å ha byttet t-bane grunnet Holmenkollstafetten. Vet ikke helt om det var deg, da. Ligna litt. Det var nok meg det gitt. Skulle opp til Tryvann igjen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det var det jeg trodde. Var ikke sikker da, men bladde gjennom RPP og skjønte at det var deg. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Har noen lyst til å være en engel og hjelpe meg med ny tv? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Isåfall, kan noen være søte og hjelpe meg med prøjektor? det var råttent, beklager Endret 15. mai 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Gidd å link til egne tråder, det er så råttent. ________ Jeg hadde glemt hvor fantastisk latinske rytmer, så jeg hører på litt nå. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Nja, takke meg til 1700-talls italienske blåsere og strykere. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Mjaja, jeg har en spilleliste med Bach, Händel, Chopin og de gutta der også. Alt til sin tid, de pleier som oftest å komme på sent på kvelden, når jeg snart skal sove. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg lærte et nytt ord i helgen: Moshpit. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Pleier å spenne bein på de som holder på med moshpit Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det ville forklart den lilla leggen min. Men hvorfor? Du trenger jo ikke å være med selv. om du ikke liker det. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Nja, takke meg til 1700-talls italienske blåsere og strykere. Kjørte meg en tur i regnet i stad og lyttet til Nrk Klassisk. Var helt fantastisk. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det ville forklart den lilla leggen min. Men hvorfor? Du trenger jo ikke å være med selv. om du ikke liker det. Det ødelegger konserten for de som faktisk vil se bandet spille fremfor å løpe rundt å dytte folk Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det ville forklart den lilla leggen min. Men hvorfor? Du trenger jo ikke å være med selv. om du ikke liker det. Det ødelegger konserten for de som faktisk vil se bandet spille fremfor å løpe rundt å dytte folk Keen på å ta en øl ellernoe på Amundsen neste helg? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det ville forklart den lilla leggen min. Men hvorfor? Du trenger jo ikke å være med selv. om du ikke liker det. Det ødelegger konserten for de som faktisk vil se bandet spille fremfor å løpe rundt å dytte folk Ok, hva faen? Er jo ikke nødvendigvis sånn at hele publikum er med. Er fullt mulig å flytte seg litt, da, vet du. Moshpiter er nesten alltid et stykke bak i folkemengden også, så da er det jo ikke noe problem. Slutt å syte. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det ville forklart den lilla leggen min. Men hvorfor? Du trenger jo ikke å være med selv. om du ikke liker det. Det ødelegger konserten for de som faktisk vil se bandet spille fremfor å løpe rundt å dytte folk Enig! jeg hater når jeg står der musikken er best, så dytter noen jævler til meg! Sykeste er jo at folk skal lage det på alle konserter om dagen! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det ville forklart den lilla leggen min. Men hvorfor? Du trenger jo ikke å være med selv. om du ikke liker det. Det ødelegger konserten for de som faktisk vil se bandet spille fremfor å løpe rundt å dytte folk Ikke sånne konserter vi er på, hvor alle står stille <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg