Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror kanskje jeg så deg i går.

Hvor da?

På en smekkfull t-banestasjon på vei opp fra Oslo. Utenfor en 7/11 kiosk etter å ha byttet t-bane grunnet Holmenkollstafetten. Vet ikke helt om det var deg, da. Ligna litt.

Det var nok meg det gitt. Skulle opp til Tryvann igjen.

Lenke til kommentar

Det ville forklart den lilla leggen min. Men hvorfor? Du trenger jo ikke å være med selv. om du ikke liker det.

Det ødelegger konserten for de som faktisk vil se bandet spille fremfor å løpe rundt å dytte folk

Keen på å ta en øl ellernoe på Amundsen neste helg?

Lenke til kommentar

Det ville forklart den lilla leggen min. Men hvorfor? Du trenger jo ikke å være med selv. om du ikke liker det.

Det ødelegger konserten for de som faktisk vil se bandet spille fremfor å løpe rundt å dytte folk

Ok, hva faen? Er jo ikke nødvendigvis sånn at hele publikum er med. Er fullt mulig å flytte seg litt, da, vet du. Moshpiter er nesten alltid et stykke bak i folkemengden også, så da er det jo ikke noe problem. Slutt å syte.

Lenke til kommentar

Enig! jeg hater når jeg står der musikken er best, så dytter noen jævler til meg! Sykeste er jo at folk skal lage det på alle konserter om dagen!

Lenke til kommentar

Ikke sånne konserter vi er på, hvor alle står stille <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...