Mchansern Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Øl drakk jeg nok av i går, men kake hørtes godt ut. Bytte hjemmelagde brownies mot et kakestykke? Hmm, har bare to kakestykker da Rester fra fyllefest aka 50årsdag. Jeg nasket med meg kake og mat hjem. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Nyter en kopp nytraktet kaffe. Jepp, her i heimen kvernes kaffen før den brygges, og brennedatoen på bønnene bør ikke ha passert fjorten dager. Drømmen er å starte et eget mikrobrenneri. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Is selskapene må være nåtidens storsvindlere . Isen blir mindre , lovt innhold som står på embalasjen er enten totalt fraværende eller redusert til et støvfnugg La oss ta Henning Olsen Big Deal Karamell. Karamellen inn i var en liten flekk i midten , kjente ikke engang smaken av den, det burde jo minst være en sylinder karamell som går fra toppen og ned i bunn. Det var dagens rage, jeg gikk trossalt 4 kilometer til eneste søndagsåpne butikk Lenke til kommentar
alexelias84 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 ingenting er bedre enn svart kaffe Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 ingenting er bedre enn svart kaffe Hva foretrekker du? Filterkaffe, espresso, presskanne? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 ingenting er bedre enn svart kaffe Velkommen til forumet. Svart kaffe drikker jeg kun på jobb. Prøver av og til å drikke det hjemme, men får sånn jobbfølelse. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det meste er bedre enn svart kaffe vil nå jeg si Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hmm, har bare to kakestykker da Runar + Mchansern = 2. Drømmen er å starte et eget mikrobrenneri. Så lenge du starter det her i Gjøvik skal jeg tillate det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Drikker øl og spiser kake jeg. Classy. Hva slags øl? Weiß? Eller er det noe annet snurrebart? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Drikker øl og spiser kake jeg. Classy. Hva slags øl? Weiß? Eller er det noe annet snurrebart? Ingenting snurrebart over dansk Tuborg vel? Kjøpt i Danmark, så er ikke produsert i Norge. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Drømmen er å starte et eget mikrobrenneri. Så lenge du starter det her i Gjøvik skal jeg tillate det. Flott, da kan du jobbe hos meg og få økt kunnskap om kaffe! Du blir nok ikke rundelig betalt, men nok til at du kan klare deg gjennom hverdagen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Ingenting snurrebart over dansk Tuborg vel? Kjøpt i Danmark, så er ikke produsert i Norge. Ikke noe snurrebart, nei, men den er visstnok ikke for ille (som norsk er). Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg tror kanskje jeg så deg i går. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg tror kanskje jeg så deg i går. Hvor da? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Flott, da kan du jobbe hos meg og få økt kunnskap om kaffe! Du blir nok ikke rundelig betalt, men nok til at du kan klare deg gjennom hverdagen. Avtale! Jeg foreslår "Runars kaffehjørne" som navn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Runars Kaffe, like mørk som han kona di bedrar deg med. Endret 15. mai 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hmm, har bare to kakestykker da Runar + Mchansern = 2. Problemet er at jeg skal ha det, så da blir det ikke noe på dere.. Dessverre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg kan supplere med kaffebønner fra eksotiske strøk mot høvelig betaling. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg tror kanskje jeg så deg i går. Hvor da? På en smekkfull t-banestasjon på vei opp fra Oslo. Utenfor en 7/11 kiosk etter å ha byttet t-bane grunnet Holmenkollstafetten. Vet ikke helt om det var deg, da. Ligna litt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg kan supplere med kaffebønner fra eksotiske strøk mot høvelig betaling. Hvis du personlig er ansvarlig for å få de gjennom tollen, har vi en avtale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg