Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På fylla i går uten bakrus i dag.

#winning

Legger meg i fosterstilling snart.

God natt.

Du sier godnatt sånn flere ganger om natten...yawn.

Vet det, det har utelukkende med viljestyrken til å legge seg på helgene å gjøre.

I am a weak person.

Lenke til kommentar

I r slow, men.

Der kom løpstiden ut for Holmenkollstafetten. Og tror du faen meg ikke de klarte å ødelegge tiden på etappen min? Joda. Min etappe viser sammenlagt tid på to etapper. Er umulig å vite hvor kjapt jeg løp da... Sukk...

Hvilken plass kom dere på? :)

Lenke til kommentar

Ser de har oppdatert tiden min nå også. Hurra!

Laget mitt kom på 162 plass av 477, og jeg var på plass 156 av min etappe. 2:33 (som var raskere enn Oslo Politi!)

Her kan dere se mer.

Ah, "mine" lag var i "Menn - Bedrift" og "Kvinner - Bedrift". Herrelaget vårt hadde bedre tid enn dere da. :fun:

Jeg løp heldigvis ikke.

Lenke til kommentar

Bah. Sjakktrekk å reise hjem med PC- og klær i søppelsekker, for så å ikke huske at bilen skal settes igjen her så mamma har noe å farte rundt i når hun kommer. *sukke oppgitt og fundere på hvordan han skal få med seg PC og alt utstyret hjem igjen*

Lenke til kommentar

Ser de har oppdatert tiden min nå også. Hurra!

Laget mitt kom på 162 plass av 477, og jeg var på plass 156 av min etappe. 2:33 (som var raskere enn Oslo Politi!)

Her kan dere se mer.

Ah, "mine" lag var i "Menn - Bedrift" og "Kvinner - Bedrift". Herrelaget vårt hadde bedre tid enn dere da. :fun:

Jeg løp heldigvis ikke.

Hvis du sjekker løpstiden vår, vil du se at det var mange som sugde, noen som var gode, og meg som var helt middels. Hadde vi droppa de dårligste, hadde vi kommet langt høyere opp. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...