Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

God damn. Korleis kunne du ete etter du tok venomsa? O.o
Lunken suppe med sugerør de to første dagene, så over på youghurt. Kunne tygge etter fire-fem dager, da :D
Har du bare èn ? :ermm:
Kun en med piercing. og en uten. You do the math.
Tro meg. Dette er SMERTE. xD

Hvorfor gjør det så mye mere vondt enn å ta vanlig hull i tunga?

Fordi en vanlig piercing går i mellom musklene der det ikke er så mye nerver, mens venoms går igjennom musklene. Er som å penetrere bicepsen din med en nål.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi en vanlig piercing går i mellom musklene der det ikke er så mye nerver, mens venoms går igjennom musklene. Er som å penetrere bicepsen din med en nål.

Jeg ble skutt av et spytterør, og den nåla gikk 7 cm inn i legg muskelen for å være nøyaktig.. Gjorde ikke så forferdelig vondt det altså, dro den ut igjen selv, har fått en fiske krok som begravde seg dypt inn i kjøttet, gjorde faktisk ikke så vondt det heller...

Edit: Fiskekroken gikk i armen vel og merke.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Jeg ble skutt av et spytterør, og den nåla gikk 7 cm inn i legg muskelen for å være nøyaktig.. Gjorde ikke så forferdelig vondt det altså, dro den ut igjen selv, har fått en fiske krok som begravde seg dypt inn i kjøttet, gjorde faktisk ikke så vondt det heller...

Edit: Fiskekroken gikk i armen vel og merke.

Vel. Lykke til med å tro at den ikke gjør vondt, i hvert fall. don't come crying to me.
Lenke til kommentar
Vel. Lykke til med å tro at den ikke gjør vondt, i hvert fall. don't come crying to me.

Er ikke det jeg sier, jeg bare sier at det du prøver å sammenligne med den smerten du fikk når du tok de, noe av det samme har jeg gått gjennom å da følte ikke jeg at det gjorde så veldig vondt.

Jeg har aldri sagt at det ikke kom til å gjøre vondt ;) Jeg kan umulig vite det, jeg har aldri tatt en piercing før.

Lenke til kommentar

Jeg vil nå si at folk som lurer SÅ mye på om de skal ta piercing/tattis eller ikke, ikke er klar for å gjøre det.

Man bør ikke trenge "go-go-go" fra helt fremmede på et forum for å avgjøre om du skal gjøre en permanent endring på din egen kropp.

Lenke til kommentar
BSG var værst.

Gjorde vondt lenge etterpå.

Forsatt har jeg en stor klump på skulderen.

Styggggggg!!! :ph34r:

Den er så utruleg oppskrytt! Gjorde nesten ikkje vondt då eg tok han, men eg har ennå litt vondt i arret. Ikkje sånn at det gjer noko. Litt hyggeleg på ein måte.

Red: Er det ikkje BCG?

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
BSG var værst.

Gjorde vondt lenge etterpå.

Forsatt har jeg en stor klump på skulderen.

Styggggggg!!! :ph34r:

Jeg er nerd. :blush:

Jeg tenkte "Battlestar Galactica" med en gang jeg så forkortelsen BSG.

edit: Tror forresten underpants har rett

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Ganske overbevist om at underbukse har rett.

Jeg har ikke arr etter den engang.

Ikke var det vondt eller noe.

Mens de tøffe kompisene mine som tøffa seg for alt og alle og var bråkjekke og slikt, vel, den ene svimte av og han andre hylgråt og den tredje trakk til seg armen slik at helsesøster måtte stikke på ny :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...