Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces, dagens middag:Pølse og pommes frites, og en kald Starobrno Du har spesialbestilt pølser der "kjøttet" kun er laget av testiklene til grisen? *notert* Mmm! Nå ble jeg sulten Off to dinner! Snakkes senere Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Greit, man kan svelge under sex også, men INGEN tygging! Biting kan gå greit Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sex og mat, ikke så stor forskjell? xD Greit, man kan svelge under sex også, men INGEN tygging! Åh faen. O_O Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er normalt å hate stemora si, right? Min var hyggelig faktisk^^. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skjedd noe moro med noen i dag? ^^ Jeg skulket i dag jeg.. Sov lenge ^_^ Jeg sov sikkert lenger enn deg, men jeg skulket ikke, for jeg er syk Noen som vil utveksle friend codes på Mario Strikers til Wii så jeg slipper å spille alene? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er normalt å hate stemora si, right? Oh yes. Jeg har gjør i alle fall Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sex og mat, ikke så stor forskjell? xD Greit, man kan svelge under sex også, men INGEN tygging! Men litt biting er tillatt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces, kos deg ^^ Hva skal du ha? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg fikk lyst på tequila. Oo Det fikk jeg også nå når du nevnte det Drikke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Greit, man kan svelge under sex også, men INGEN tygging! Biting kan gå greit -Det- kommer an på preferansene til folk Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ooooh. Gi meg en adresse, jeg begynner å gå med det samme. =D Kom deg til Rjukan så kan jeg begynne å rope på deg når du er fremme Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er normalt å hate stemora si, right? Min var hyggelig faktisk^^. Min stemor er ganske hyggelig, men ho slo nettopp lillebroren min på 3 år. Og jeg vet det ikke er første gangen ho har gjort det... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er normalt å hate stemora si, right? Ja, det regner jeg jo med. Ikke det at jeg har førstehånds erfaring med det, men jeg hater egentlig alle, så det er vel lov. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hallais folks Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er normalt å hate stemora si, right? Min var hyggelig faktisk^^. Min stemor er ganske hyggelig, men ho slo nettopp lillebroren min på 3 år. Og jeg vet det ikke er første gangen ho har gjort det... Hent balltreet. o_O Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg sov sikkert lenger enn deg, men jeg skulket ikke, for jeg er syk Gjorde du nok helt sikkert Jeg sto opp i halv ett tiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Drikke? Ja takk. Men jeg er blakk så da må du spandere Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det skal man ikke gjøre. Du små slå igjen (for lillebroren din). Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ooooh. Gi meg en adresse, jeg begynner å gå med det samme. =D Kom deg til Rjukan så kan jeg begynne å rope på deg når du er fremme Okies. Og det var hvor? Du snakker til ei som gikk seg vill på Karl Johan. x) Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces, kos deg ^^Hva skal du ha? Smalahåve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg