T.O.E Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) 1 Minutt til jeg fyller 18 år. Endret 14. mai 2011 av T.O.E 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) tv3 er latterlig, er jo umulig å se noenting der. Det å få reklame hvert 12. minutt er jeg lite interresert i egentlig. Tror ikke jeg har sett mer en max 3-4 timer med tv de siste par mnd. Til gjengjeld har jeg sikkert sett ihvertfall 40-50 filmer og en del episoder av serier. Jeg skjønner heller ikke søknaden til høyere utdannelse, trodde alt gikk digitalt nå, men jeg får en innsendingsslipp. På dne står valgene mine, men jeg har jo fortsatt mulighet til å endre på rekkefølge på nett? Og jeg har allerede fullført VGS, men skal ta opp et fag nå denne mnd. skal jeg sende inne bare det ene faget etterpå, eller skal jeg bare ettersende hele vitnemålet mitt? mongo opplegg egentlig, husker ikke hva jeg gjorde i fjor heller... Endret 14. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hvem trenger axel når man har Eurovision! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Kva i all verden skal ein med noko anna musikk når ein har 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 faen ass, jeg kommer hjem fra 50 årsdag hvor det flommet over av champagne. de serverte jo bare fingermat ala kanapeer så alle ble jo kanondritings. hørte azerbaijan vant mgp. snakeks i morgen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Åja, takk Edit: Må jeg formatere harddisken for at den skal virke med linux (ubuntu)? Compability: Formatted NTFS for Windows XP, Windows Vista and Windows 7. Requires reformatting for MAC OS X Tiger, Leopard or Snow Leopard. Står det på esken. Hvis du skal bytte imellom ubuntu og windows så kan du bare la den være formatert i NTFS, hvis ikke så kjør ext4 1 Minutt til jeg fyller 18 år. Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Gratulerer med dagen, feire sammen? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 1 Minutt til jeg fyller 18 år. Velkommen til voksenliv, med alt det innebærer av ansvar og forpliktelser.. ^^ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 1 Minutt til jeg fyller 18 år. Velkommen til voksenliv, med alt det innebærer av ansvar og forpliktelser.. ^^ Neida, det innebærer kun piker, vin og sang. Alt annet er bare tull. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hyssst nå, han har ikke oppdaget det enda.. ^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Kanskje jeg endelig får en post på et rundt tall. altså. 22000. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Nei, det får du ikke. Jeg skal spamme hele side 22000 med kun mine poster. Kun for plag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Idioter, det er kun runde tall som telles. ...og man må være øverst på siden. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Hvis du skal bytte imellom ubuntu og windows så kan du bare la den være formatert i NTFS, hvis ikke så kjør ext4 Jepp, har windows nå, men skal snart og installere ubuntu. Men er jo kanskje greit å ha den slik at den og kan brukes til mac... Vil den fungere på Windows, Linux & Mac dersom jeg bare høyreklikker og formaterer? Hvilket filsystem vil den da ha? Og hvordan forandrer man egentlig det? /kan ingenting om dette. Endret 14. mai 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Legger meg i fosterstilling snart. God natt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hvis du skal bytte imellom ubuntu og windows så kan du bare la den være formatert i NTFS, hvis ikke så kjør ext4 Jepp, har windows nå, men skal snart og installere ubuntu. Men er jo kanskje greit å ha den slik at den og kan brukes til mac... Vil den fungere på Windows, Linux & Mac dersom jeg bare høyreklikker og formaterer? Hvilket filsystem vil den da ha? Og hvordan forandrer man egentlig det? /kan ingenting om dette. NTFS vil nok være det tryggeste valget.Å hvis du er nybegynner og skal utforske linux så er nok wubi stedet å starte Legger meg i fosterstilling snart. God natt. Du sier godnatt sånn flere ganger om natten...yawn. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Jeg skal for en gangs skyld ha første posten! edit: nvm, skal sove. natta Endret 15. mai 2011 av Sk!ppy Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 NTFS vil nok være det tryggeste valget. Å hvis du er nybegynner og skal utforske linux så er nok wubi stedet å starte Ok, haha :!: Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg