Mr. Lurk Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Æææ, jeg har konfirmasjon imorgen. Endret 14. mai 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Kristelig eller borgerlig? Borgerlig, daa-aa. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Dama som skulle holde MGP-fest ikveld (med noen jobbfolk) sendte SMS om at hun var blitt syk så det ble ikke noe av likevel.. jeg tenkte "jaja, det var jo like greit. More synth time for meeee"..lol. MGP-fest er svært funny. Do this, and the night will be a success. Kommer an på hvor mange dere er, men gjør dette: Alle sammen trekker en/to lapper hvor det står landet på et navn. Hver gang dette landet får 10 eller 12 poeng må det taes en shot. Husker jeg fikk Norge den gangen Rybak vant, endte dårlig som faen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Uff, hver sin smak. MGP har ikke vært noe å se på siden Secret Garden vant med Nocturne i '94. En av få bra MGP-sanger. Noen sinne! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg ser på hvert år, men gremmes over hvor dårlig låtene er blitt. Men det står og går i bakgrunnen uansett. Jeg har PC-bordet og TV i samme rom. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Dere som har peiling på dyr. Er det normalt at et marsvin spiser sin egen bæsj? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Kristelig eller borgerlig? Borgerlig, daa-aa. Godt valg. Valgte det samme, og var storfornøyd med hele opplegget. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg hater MGP over alt på jord. Det er helt latterlig dårlig. Konseptet er foreldet og konkurransen handler ikke om musikk lenger. En brøkdel av deltakerne kan synge og sangene er generelt dårlige. Øst-Europa rotter seg sammen og stemmer på hverandre. Skandinavia like så, og Vest-Europa. Det er ikke den beste sangen som vinner. Det er de som har en LITT fengende sang og mange venner. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Dere som har peiling på dyr. Er det normalt at et marsvin spiser sin egen bæsj? Jepp, de får masse næring av det. Så bare la den gjøre det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Dere som har peiling på dyr. Er det normalt at et marsvin spiser sin egen bæsj? Jepp, de får masse næring av det. Så bare la den gjøre det. Javel, smaken er som baken antar jeg. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Haha, pluss fra meg for den Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Tror ikke det smaker stort, er jo bare tørrfor den spiser. Ikke som oss mennesker, som eter all mulig mannskit som gjør at bæsjen lukter pyton. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Kristelig eller borgerlig? Borgerlig, daa-aa. Godt valg. Valgte det samme, og var storfornøyd med hele opplegget. Håper jeg får noe fint da Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Petter Northug spiller på Mosvik Idrettslag Fotball. Forkotet til MILF. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg slo MILF da jeg gikk i barneskolen. 4-2, i fotball. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Furte og se på film/serie? Eller om jeg klarer å dra med noen folk og finne på noe, men det ser tvilsomt ut enn så lenge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Så hva skal folk idag? Vel, siden planene mine gikk til helvete, så skal jeg lese, rydde/vaske huset, vaske klær og spille World of Tanks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg