edge Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Vil ha alt det der, KE. Skal ha multimeter til skolen. Vi skal lære å jobbe med bil-elektronikk. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Skal ha multimeter til skolen. Vi skal lære å jobbe med bil-elektronikk. Gøy da! Bare ikke slå på voltmeteret når multimeteret står midt i kretsen. \o/ Hay-hooo! Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Is phun. Nå har vi om sveiseteknikk(MIG/MAG) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Eple, jeg vurdere å ta lik piercing som du har, i tunga that is, tror du det hadde vært kult? jeg tror at alle blir kul med sånne. Men du skal være klar over en ting. jeg kjenner folk som har gått igjennom noen HEAVY mods som syntes de var grisevonde, og jeg selv gråt omtrent av smerte. De bruker og ganske god tid på å gro. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Is phun. Nå har vi om sveiseteknikk(MIG/MAG) liker godt MIG sveising... men MAG fikk jeg aldir helt til Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 jeg tror at alle blir kul med sånne. Men du skal være klar over en ting. jeg kjenner folk som har gått igjennom noen HEAVY mods som syntes de var grisevonde, og jeg selv gråt omtrent av smerte. De bruker og ganske god tid på å gro. Smerte er ikke et ukjent fenomen for en person som er så frekk i kjeften som meg Men takker for tipset! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hallo! No eter eg chilinøtter og drikker jus. Kva skjer? Og kva for ein piercing er det du har, Eplefe? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hallo! No eter eg chilinøtter og drikker jus. Kva skjer? Og kva for ein piercing er det du har, Eplefe? Hun har Venoms, og det har jeg å lyst på Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Smerte er ikke et ukjent fenomen for en person som er så frekk i kjeften som meg Men takker for tipset! Tro meg. Dette er SMERTE. xDHallo! No eter eg chilinøtter og drikker jus. Kva skjer? Og kva for ein piercing er det du har, Eplefe?Jeg har venoms. To piercinger i tungen. også har jeg to ringer i leppen. Utvidede hull i ørene. og brystvorten min har høl den og. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hallo! No eter eg chilinøtter og drikker jus. Kva skjer? Og kva for ein piercing er det du har, Eplefe? ¨ NEEEI !! jeg skulle jo poste det der samtidig som deg ! *skuffet* Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Is phun. Nå har vi om sveiseteknikk(MIG/MAG) liker godt MIG sveising... men MAG fikk jeg aldir helt til TIG FTW! :w00t: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 God damn. Korleis kunne du ete etter du tok venomsa? O.o Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 ååhh, er så deilig å blø neseblod! Står over vasken, det drypper blod i vasken.. ok tenker jeg.. kan vel ikke gjøre noe skade der vel? Men jo, det drypper nedi vasken, og så spruter det i hele vasken, så må jeg vaske hele vasken.. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Smerte er ikke et ukjent fenomen for en person som er så frekk i kjeften som meg Men takker for tipset! Tro meg. Dette er SMERTE. xDHallo! No eter eg chilinøtter og drikker jus. Kva skjer? Og kva for ein piercing er det du har, Eplefe?Jeg har venoms. To piercinger i tungen. også har jeg to ringer i leppen. Utvidede hull i ørene. og brystvorten min har høl den og. Har du bare èn ? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Hallo! No eter eg chilinøtter og drikker jus. Kva skjer? Og kva for ein piercing er det du har, Eplefe? ¨ NEEEI !! jeg skulle jo poste det der samtidig som deg ! *skuffet* Men du kjem alltid så seint. Eg kunne ikkje halde meg lenger. Red: Shit, det høyrast sikkert rart ut! xP Endret 25. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg har venoms. To piercinger i tungen. også har jeg to ringer i leppen. Utvidede hull i ørene. og brystvorten min har høl den og. Legg merke til at Bekki her bare har en brystvorte. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tro meg. Dette er SMERTE. xD Hvorfor gjør det så mye mere vondt enn å ta vanlig hull i tunga? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kan jo være at hun snakker om sin tredje nipple. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kan jo være at hun snakker om sin tredje nipple. Men da har hun fortsatt mer enn en. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Whoao, Bytex. Fortsett å poste så får du 10000 poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg