Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eple, jeg vurdere å ta lik piercing som du har, i tunga that is, tror du det hadde vært kult? :p
jeg tror at alle blir kul med sånne. Men du skal være klar over en ting. jeg kjenner folk som har gått igjennom noen HEAVY mods som syntes de var grisevonde, og jeg selv gråt omtrent av smerte. De bruker og ganske god tid på å gro.
Lenke til kommentar
jeg tror at alle blir kul med sånne. Men du skal være klar over en ting. jeg kjenner folk som har gått igjennom noen HEAVY mods som syntes de var grisevonde, og jeg selv gråt omtrent av smerte. De bruker og ganske god tid på å gro.

Smerte er ikke et ukjent fenomen for en person som er så frekk i kjeften som meg :p

Men takker for tipset!

Lenke til kommentar
Smerte er ikke et ukjent fenomen for en person som er så frekk i kjeften som meg :p

Men takker for tipset!

Tro meg. Dette er SMERTE. xD
Hallo! No eter eg chilinøtter og drikker jus. Kva skjer? Og kva for ein piercing er det du har, Eplefe?
Jeg har venoms. To piercinger i tungen. også har jeg to ringer i leppen. Utvidede hull i ørene. og brystvorten min har høl den og.
Lenke til kommentar

Men takker for tipset!

Tro meg. Dette er SMERTE. xD
Hallo! No eter eg chilinøtter og drikker jus. Kva skjer? Og kva for ein piercing er det du har, Eplefe?
Jeg har venoms. To piercinger i tungen. også har jeg to ringer i leppen. Utvidede hull i ørene. og brystvorten min har høl den og.

Har du bare èn ? :ermm:

Lenke til kommentar

¨

NEEEI !! jeg skulle jo poste det der samtidig som deg ! *skuffet* :thumbdown:

Men du kjem alltid så seint. Eg kunne ikkje halde meg lenger.

Red: Shit, det høyrast sikkert rart ut! xP

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...