Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jaaa..det bli mastercard og nedbetaling av halvparten når jeg får feriepenger.

Nå skal jeg bare kose meg helt til tirsdag kveld :D En kar i butikken kjørte meg tilogmed hjem. Topp gjeng der borte,

hang der i over en time på bakrommet og prata synth med en av dem. Og hilste på bikkja som lå under kontorpulten og kjedet seg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha. Digger å sitte på kristen internatskole og høre på blackmetal. "Tormentor of Christian Souls".

Hvordan er det å gå der? har de noen spesielle regler? er du kristen?

:)

Det er helt fantastisk å gå her. Konge miljø, konge folk, konge lærere. Det er noen regler, det er det. Ingen alkohol, "innetid" osv. Har noen plikter i forhold til gangvask på internatet og sånn. Nei, jeg er ikke kristen. ;)

Lenke til kommentar

Å fyfaen. Kan noen holde rundt meg? Vowels, kan vi sove i skje? :(

Fikk min første drapstrussel i dag, Vowels du som bor på Grønland er jo vant med å få de hengt opp på døren. Jeg fikk min over telefon.

Jeg ligger nå straks i fosterstilling, med en flaske rødvin som tåteflaske og kjærlighetssanger på anlegget.

Lenke til kommentar

Å fyfaen. Kan noen holde rundt meg? Vowels, kan vi sove i skje? :(

Fikk min første drapstrussel i dag, Vowels du som bor på Grønland er jo vant med å få de hengt opp på døren. Jeg fikk min over telefon.

Jeg ligger nå straks i fosterstilling, med en flaske rødvin som tåteflaske og kjærlighetssanger på anlegget.

Please explain.

Lenke til kommentar

Det var en mann som har tapt 500k pga. hans egen udugelighet. Ingenting jeg (eller firmaet) kunne gjort for å forhindre det, det var kun hans ansvar og han visste det.

Sikkert kjipt for han å tape 500 lapper da.

Litt flere detaljer takk :D

Lenke til kommentar

skjer her i dag?

edit: jeg faila på baklengs rulle til håndstående i dag fordi ene armen sklei ut litt på vei opp :p ( rart underlag som var mer "glatt" enn antatt ) så nå har jeg sår i trynet og litt vondt i ene fingern :p

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

å feile på håndstående er aldri kult... husker første gangen jeg klarte å stå på egenhånd. Ble så oppspilt at jeg glemte å holde kroppen stram, så jeg kollapset rett ned i en haug av armer og bein :new_woot: Bokstavelig talt rett ned, slo bl. a. kneeet i panna....

Jajaja. God bedring Shikaru!

Lenke til kommentar

haha ^^ ekke så ille, men hadde ikkeno mer interessant å dele her. pleier vanligvis å få det til, men gikk galt i dag gitt. :wee:

jeg har starta med et forsøk på å animere han her (se bildet) til et utdrag jeg saksa ut fra misjonen.

noen som ser hvem det er?

post-42795-0-29414500-1305306991_thumb.jpg

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...