Vowels Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Fristende å starte med en mojito allerede, mojitos all night long Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Fristende å starte med en mojito allerede, mojitos all night long Kunne tenkt meg å startet på en 24 timers fyll nå selv. Det er noe eget med å starte drikkinga før klokka 12 om dagen. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Er det, men er nok lurest å vente et par timer til. Ikke alltid like populært å ta seg en drink før jobb Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Elsker å dra på polet med en gang de åpner. Mange fine folk der da. Forrige gang så jeg en morsom fyr som kjøpte seg 3 flasker Jack Daniels klokken 10 om morran. Han så relativt sliten ut ja. Endret 13. mai 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Var ganske rimelig fin blanding der idag også Kom ut igjen med 3 flasker Amundsen <3 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Skit ass, sitter på fly med tre kjendiser! Vent, make that four Endret 13. mai 2011 av The Barnacle Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Medisinsk selskap som har spesialisert seg mot in vitro diagnostikk. Forskning, utvikling og produksjon av diagnostisk utstyr. eller forkorta ned til MSSHSSMIVDFUPDU Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Det stemmer, som oftest får du ikke ta med deg hårvoks på flyet dessverre. Huh? Har absolutt aldri hatt problem. Eneste jeg har måttet kaste var en shampooflaske som var pittelitt for stor (den gikk nedi den plastposen). Verken hårvoks, parfyme, tannkrem osv har vært problematisk. Snakker om innenlands nå. Endret 13. mai 2011 av KvitKnekt Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Det tenkte jeg faktisk ikke på, kjøper ny i Oslo Hahaha Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Huh? Har absolutt aldri hatt problem. Eneste jeg har måttet kaste var en shampooflaske som var pittelitt for stor (den gikk nedi den plastposen). Verken hårvoks, parfyme, tannkrem osv har vært problematisk. Snakker om innenlands nå. Jeg ville ikke regnet med jeg fikk den med i håndbagasjen. Men det er alltid forskjellige rutiner rundt om kring. Ikke alltid alle regler blir håndhevet like strengt over alt. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Er mulig. Jeg har bare flydd mellom Bergen og Oslo sikkert hundre ganger uten at jeg har måttet kastet hårvoksen. Men du kan såklart treffe på en sekuritass som er superstreng da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Er mulig. Jeg har bare flydd mellom Bergen og Oslo sikkert hundre ganger uten at jeg har måttet kastet hårvoksen. Men du kan såklart treffe på en sekuritass som er superstreng da. Lurer på om Dorian er en av de strenge. Han slår meg som en av de som kunne finne på å nekte folk slik om han kjeda seg en dag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Det stemmer, som oftest får du ikke ta med deg hårvoks på flyet dessverre. Huh? Har absolutt aldri hatt problem. Eneste jeg har måttet kaste var en shampooflaske som var pittelitt for stor (den gikk nedi den plastposen). Verken hårvoks, parfyme, tannkrem osv har vært problematisk. Snakker om innenlands nå. Jeg flyr aldri innenlands, så vet ikke med det. Parfyme skal jo ikke gå, tannkrem skal heller ikke gå. Hårvoks er i gråsonen vil jeg tro. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Han spurte om det var ok da, men det er vel bare en høflighetsfrase kan jeg tenke meg. På et helt nytt emne, veldig mange søte gutter i militæruniform på Gardermoen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 På et helt nytt emne, veldig mange søte gutter i militæruniform på Gardermoen. Jeg glemmer alltid at du er jente. Tror det er nicket og avataren som får meg på villspor. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 På et helt nytt emne, veldig mange søte gutter i militæruniform på Gardermoen. Uniform er fint! Kan ikke påstå å grue meg til verdens fineste skal kle seg i gallauniform igjen. : Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Han spurte om det var ok da, men det er vel bare en høflighetsfrase kan jeg tenke meg. På et helt nytt emne, veldig mange søte gutter i militæruniform på Gardermoen. Jenter i militæruniform er mye søtere. Jeg glemmer alltid at du er jente. Tror det er nicket og avataren som får meg på villspor. Om du møter henne, glemmer du det nok ikke mer... Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Han ene smilte til meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg er glad så lenge jeg får med meg negleklipperne mine overalt. Om jeg så må smugle de i anus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg