Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stemmer, som oftest får du ikke ta med deg hårvoks på flyet dessverre.

Huh? Har absolutt aldri hatt problem. Eneste jeg har måttet kaste var en shampooflaske som var pittelitt for stor (den gikk nedi den plastposen). Verken hårvoks, parfyme, tannkrem osv har vært problematisk. Snakker om innenlands nå.

Endret av KvitKnekt
Lenke til kommentar

Huh? Har absolutt aldri hatt problem. Eneste jeg har måttet kaste var en shampooflaske som var pittelitt for stor (den gikk nedi den plastposen). Verken hårvoks, parfyme, tannkrem osv har vært problematisk. Snakker om innenlands nå.

Jeg ville ikke regnet med jeg fikk den med i håndbagasjen. Men det er alltid forskjellige rutiner rundt om kring. Ikke alltid alle regler blir håndhevet like strengt over alt.
Lenke til kommentar

Er mulig. Jeg har bare flydd mellom Bergen og Oslo sikkert hundre ganger uten at jeg har måttet kastet hårvoksen. Men du kan såklart treffe på en sekuritass som er superstreng da.

Lurer på om Dorian er en av de strenge. Han slår meg som en av de som kunne finne på å nekte folk slik om han kjeda seg en dag.
Lenke til kommentar

Det stemmer, som oftest får du ikke ta med deg hårvoks på flyet dessverre.

Jeg flyr aldri innenlands, så vet ikke med det.

Parfyme skal jo ikke gå, tannkrem skal heller ikke gå.

Hårvoks er i gråsonen vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Han spurte om det var ok da, men det er vel bare en høflighetsfrase kan jeg tenke meg.

På et helt nytt emne, veldig mange søte gutter i militæruniform på Gardermoen. :love:

Jenter i militæruniform er mye søtere. :p

Jeg glemmer alltid at du er jente. Tror det er nicket og avataren som får meg på villspor. :p

Om du møter henne, glemmer du det nok ikke mer... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...