Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1.Det er awesome og eg såg ut som ein meksikansk mafiaboss.

2.For å promotere ein reklamefilmtrailer-ting som handla om bryl (oppgåve i norsk)

3.Kvifor IKKJE ha brylkrem i håret?

:!: Greit nok.

Er jo i overkant fettete da, hater å ha slikt (inkluderer voks) i håret :ermm:

Jeg ble bitt i rumpen av en Schæfer en gang :cool:

Ja, men så ikke løp fra politiet neste gang da..

:innocent:

Lenke til kommentar

:!: Greit nok.

Er jo i overkant fettete da, hater å ha slikt (inkluderer voks) i håret :ermm:

Bryl er definitivt betre enn voks, på mange måtar. Hadde heldigvis gym etterpå, slik at eg fekk skylt ut mesteparten.

Å ha bryl i håret er omtrent som å dusje i baconfett i tre timar.

Lenke til kommentar

3.Kvifor IKKJE ha brylkrem i håret?

Fordi ved hyppig bruk av brylkrem o.l. kan det hope seg opp i hår og hodebunn, tette porene og gi fett hår, belegg i hodebunnen og annen dritt. Og hvis hodebunnen ikke får nok luft kan du på sikt få håravfall, og i verste fall framskynde en aldersbetinget skallethet! :ohmy:

Også er det heslig. Men én gangs bruk gjør ingen skade, bortsett fra at det er heslig :)

Lenke til kommentar

Har ett spørsmål til folk her. Hvis dere hadde vært på ett senter en fredag kveld, og sett en person med ghillie suit gå forbi dere, hvordan hadde dere reagert?

Jeg hadde først snudd meg. Deretter hadde jeg sett at det ikke var et monster.

Etter det hadde konstatert det faktum at det må være en rømt mentalpasient.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har ett spørsmål til folk her. Hvis dere hadde vært på ett senter en fredag kveld, og sett en person med ghillie suit gå forbi dere, hvordan hadde dere reagert?

Jeg ville bare stått der og stirret. Muligens følgt etter for å se hva som skjer :p

Hvorfor spør du? :hmm:

Lenke til kommentar

Når jeg ser folk i liksom-militærklær og slikt, må jeg riste på hodet. Er det slike folk som ikke kom inn i militæret, eller? :p

Helt enig. Sett et par brukere i andre tråder som poster bilder av seg selv i full replika av amerikansk kamuflasjeuniform, og med en softgun-replika av en M4 som helt sikkert koster noen lapper. Idiotisk tenker jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...