Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Leste om en dude som ble dømt til fem års fengsel for medvirkning på drap av 27900 jøder. Det tilsvarer 1,62 timers fengsel per jøde.

Med det i bakhodet konkluderer jeg med at retten er nazistisk. Jøder er tydeligvis mindre verd enn andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjelpes meg. Selv jeg ville ikke kjøpt en datamaskin til 21 000. :p

"lawl jeg lazte ned gratis softzynth på pc'n hvem trenger synth til 20k lizzom lolz?!"

Nei. Folk som ikke har peiling på bil tar gjerne til takke med en dårlig lada for å komme seg fra "a til b". Men folk som er bilgale drømmer om større og mere perfeksjonerte biler. Yamaha Motif XF er min "Ferrari".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du får jo ikke i det alt du trenger av å bare tygge blomster ... Du må ha tillegg av alt mulig i tillegg til normal kost. Bare fordi du velger bort det som gir deg det naturlig

Som hva?

Det blir fort en kompleks debatt når man skal eksemplifisere visse næringsstoffer, men jeg ville nok vurdert tilskudd av ihvertfall vitamin B2, B12, jod og omega-3-fettsyrer dersom jeg skulle gå helt bort fra kjøtt. Man kan selvsagt kompensere med f.eks. egg og melkeprodukter for B2/B12, nøtter, frø og bær for omega-3-fettsyrer og sjømat for jod, dersom man ikke har noe i mot å spise slike produkter.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Jeg ble bitt av en gris en gang. Var jævlig vondt. Angrer definitivt ikke på at jeg fortsatt spiser dem.

Enig, en gang ble jeg bitt av en hund.

Derfor spiste jeg ikke mindre enn to måltider bestående av hund i Asia som ren hevn.

Who's the bawwws now, fucking dogs?

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Noen som vet om det går an å gjøre slik at alle mapper har en annen farge enn standarden i windows. Som f.eks blå, som på mac? :)

Det er vanskelig å få brylkrem ut av håret utan sjampo.

Hvorfor hadde du brylkrem i håret?

Jeg ble bitt av en gris en gang. Var jævlig vondt. Angrer definitivt ikke på at jeg fortsatt spiser dem.

Enig, en gang ble jeg bitt av en hund.

Jeg ble bitt i rumpen av en Schæfer en gang :cool:

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

"lawl jeg lazte ned gratis softzynth på pc'n hvem trenger synth til 20k lizzom lolz?!"

Nei. Folk som ikke har peiling på bil tar gjerne til takke med en dårlig lada for å komme seg fra "a til b". Men folk som er bilgale drømmer om større og mere perfeksjonerte biler. Yamaha Motif XF er min "Ferrari".

Jeg er sunnmøring. Jeg har store problemer med å se vitsen med å bruke store mengder med penger, når man kan få tilsvarende glede ved halvering av prisen.

Selvsagt, for en kjenner som deg er dette blasfemi, men sånn er nå jeg. :)

Lenke til kommentar

Leste om en dude som ble dømt til fem års fengsel for medvirkning på drap av 27900 jøder. Det tilsvarer 1,62 timers fengsel per jøde.

Med det i bakhodet konkluderer jeg med at retten er nazistisk. Jøder er tydeligvis mindre verd enn andre.

Ikke tenk på det som 5 år. Tenk på det som livstid. Fyren er passert 90 og har eleeendig helse. Det er livstid.

Lenke til kommentar

Jeg er sunnmøring. Jeg har store problemer med å se vitsen med å bruke store mengder med penger, når man kan få tilsvarende glede ved halvering av prisen.

Selvsagt, for en kjenner som deg er dette blasfemi, men sånn er nå jeg. :)

Neida, sånn er det bare. Folk som kjører rundt i en Porsche gjør det ikke fordi de kunne ha klart seg like greit med en bil til halve prisen. Det har med følelser å gjøre. Og at et slikt Motif-brett er skreddersydd for musikere, med sequencing (16-spors opptak kan man si) og alle mulige bells&whistles som folk vil ha.

Sammenligner ikke en Opel Ascona med en Lamborghini Countach, selv om begge er biler :)

Lenke til kommentar

Og, jo flere du dreper, jo mildere blir straffen. Kommer du over et par drap, har det liksom ikke så mye å si. Da får du uansett lovens strengeste straff, enten det er 21 år, livstid eller dødsstraff.

Så etter den logikken, skal du først drepe mer enn ti personer, så kan du like godt økse et par titusen eller mer.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å få brylkrem ut av håret utan sjampo.

Hvorfor hadde du brylkrem i håret?

1.Det er awesome og eg såg ut som ein meksikansk mafiaboss.

2.For å promotere ein reklamefilmtrailer-ting som handla om bryl (oppgåve i norsk)

3.Kvifor IKKJE ha brylkrem i håret?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...