Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud som jeg hater hele Japan nå. Origami er for fags.

Du failer i den gamle kunsten?

Aldri prøvd på det selv, men har bilde av tre fantastiske origamidyr på veggen. En and, okse og krabbe, alle tre veldig realistiske.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Det verste med det er at jeg fremdeles husker noen av de navnene som har postet her i det siste. Jeg føler meg litt gammel og grå nå. Men det er greit. :)

Long time no see.

Og nei du er ikke gammel. Jeg derimot...

Lenke til kommentar

Jeg har fått til en del, men jeg vil være SUPERFLINK. NÅ. Blir så deppa av å se bilder på nett av fantastiske, intrikate figurer når jeg selv sitter og spoler tilbake tre ganger på rad per brett på YouTube og roper "veeent!" til dataen.

Rebecca: Jaa, hurra! Har noen hengende i vinduet mitt nå, men jeg kjenner at tusen fort blir... slitsomt. Du har god tid på deg da.

Lenke til kommentar

Det er egentlig problemet mitt óg. Ting er spennende de første par gangene, så gidder jeg ikke mer. Har rommet mitt stappfullt av halvferdige prosjekter som antakeligvis kommer til å forbli halvferdige for alltid.

Lenke til kommentar

3-dagers skjegget tatt. Hansern er klar for å erobre verden.

Meh.

Snakk om Veronica Mars med Lord Britishface, så blir han helt marshmallow.

Ah, min ungdoms store guilty pleasure. ...men er ikke Britishface en "hun"?

Lenke til kommentar
Ah, Leary, ja. Mannen som ikke engang klarer å være morsom når han plagierer flinke komikere.

Se denne her du:

http://www.youtube.com/watch?v=_V4q-zb2iI4

Det verste med det er at jeg fremdeles husker noen av de navnene som har postet her i det siste. Jeg føler meg litt gammel og grå nå. Men det er greit. :)

Halla sjømann, eller er du forsatt sjømann?

Lenke til kommentar

hva har skjedd med netcom.no ? kjenner ikke igjen logoen , har de blitt hacket ?

Så nettopp en annonse poppe opp på skjermen min fra NextgenTel, med samme logo..

www.nextgentel.no > Yup!

Endret av Toppris
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...