Lemon Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Drammen er Norges ekleste by, tett etterfulgt av Moss Kjeft'a, bikkja. :----( Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 DU er i Drammen. Neida. Oslo er fint, det. Greiere for de fleste, også er utvalget av aktiviteter og spisesteder litt større. JEG er i Drammen? Erre beef på gang? Jeg har faktisk vært i Drammen tre ganger den siste uken, og det er første gang jeg har vært der. Gidder/orker ikke å ta tog, så da må det bli i Oslo Så lenge det ikke er i Drammen. Hvor kommer dette Drammenshatet fra? Drammen er harryland på linje med Svinesund og hockeysveis. Men hater ikke Drammen, jeg har egentlig ikke noe forhold til stedet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Aldri vært i Drammen jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Bedre med en dram i timen enn en time i Drammen. Forresten utrolig kjedelig å vente på tobgytte der. Lurer på hvor mange timer jeg har sitti på stasjonen der. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Tro det eller ei, men det finnes faktisk bra ting og folk i Drammen. Anbefaler deg å ta toget et par stopp videre til Mjøndalen. Da snakker vi. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg tør ikke dra til Drammen Voff Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Drammen blir mindre og mindre harry, dette mye takket være Høyre som jobber veldig for å fjerne harry stemplet! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Bedre med en dram i timen enn en time i Drammen. Forresten utrolig kjedelig å vente på tobgytte der. Lurer på hvor mange timer jeg har sitti på stasjonen der. Neste gang får du gå over brua til Bragernes. Eventuelt gå på eventyrferd i ghettoen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Bedre med en dram i timen enn en time i Drammen. Forresten utrolig kjedelig å vente på tobgytte der. Lurer på hvor mange timer jeg har sitti på stasjonen der. Har sovet på en av benkene der, var etter et russetreff ifjor Sov godt helt til Godset-Per kom å vekket meg... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Drammen blir mindre og mindre harry, dette mye takket være Høyre som jobber veldig for å fjerne harry stemplet! Jepp, det skal de ha kred for. Jeg er ikke enig med Høyre om mye, men de gjør en veldig bra jobb med byen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jepp! Så lenge det ikke er i Drammen. Neida. Oslo er fint, det. Greiere for de fleste, også er utvalget av aktiviteter og spisesteder litt større. LETS DO THIS Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 ...du er skikkelig gira på de trøflene, er du ikke? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Mine venner er mer oppegående enn jeg trodde. De har nå funnet ut at det er krig dit vi skal på ferie til sommeren og er usikre. Wat do? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Dra til Belgia på festival istedenfor. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Wat do? Finn et billig hotell for meg i London i begynnelsen av juli. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Mine venner er mer oppegående enn jeg trodde. De har nå funnet ut at det er krig dit vi skal på ferie til sommeren og er usikre. Wat do? Si at det ikke er krig. De bare lekesloss. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Dra til Belgia på festival istedenfor. Tenkte mer på i retning "Hva skal jeg si for å avlede de", for jeg skal dit uansett om jeg må dope de ned. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 ...du er skikkelig gira på de trøflene, er du ikke? Jaaa Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Wat do? Finn et billig hotell for meg i London i begynnelsen av juli. Billig - Hotell - London - High season. These words does not compute. Try again Endret 11. mai 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg