Eplefe Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg har blitt tegnet Elsker det. Jeg og! Bare det at han tok med tatoveringen min og bootsene mine gjør meg overlykkelig. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg og! Bare det at han tok med tatoveringen min og bootsene mine gjør meg overlykkelig. Var innom profilen hans, han var jo sinnsykt flink. Blir alltid så misunnelig når jeg ser så flinke tegnere... Jeg vil også, men jeg klarer jo knapt å tegne strekmenn Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg og! Bare det at han tok med tatoveringen min og bootsene mine gjør meg overlykkelig. Var innom profilen hans, han var jo sinnsykt flink. Blir alltid så misunnelig når jeg ser så flinke tegnere... Jeg vil også, men jeg klarer jo knapt å tegne strekmenn Genial tegning. Samme her. Har egentlig lyst å være flink til *et eller annet*. Om det nå er å tegne, synge, danse, skuespille, instrumenter eller matlaging. Har bare lyst til å ha et talent. Men har ingen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Kastenlauf må være en ypperlig sport å være deltaker i. en.wikipedia.org/wiki/Kastenlauf Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Okey, Oda lovte whiskytrøfler om jeg fikser forumtreff. Derfor: Noen som er keen på forumtreff i drammen/oslo-området i nærmeste framtid? :yes: Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Kastenlauf må være en ypperlig sport å være deltaker i. en.wikipedia.org/wiki/Kastenlauf La oss få til et slikt løp i Oslo. Nå som forumtreff nevnes, la oss kombinere. Endret 11. mai 2011 av kammizez Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Kastenlauf må være en ypperlig sport å være deltaker i. en.wikipedia.org/wiki/Kastenlauf Jeg kan tenke meg at det er litt vanskligre enn man først tenker seg. Jo fortere du løper, jo fortere må du drikke, og med tanke på at det blir 12 øl på styrten er sjansen stor for at man selv også går ned for telling. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Kastenlauf må være en ypperlig sport å være deltaker i. en.wikipedia.org/wiki/Kastenlauf La oss få til et slikt løp i Oslo. Nå som forumtreff nevnes, la oss kombinere. Holy smack, beste "sport" i verden. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Var hos tannlegen kl 7 idag! Så syklet jeg 6km til skolen, kom i tid. Fikk testet litt helsetilstander i Biologi, som jeg klarte bra. Deretter oppstart-kurs for oss som begynner å jobbe på McDonalds. Har spist bra mat. Faen jeg føler meg sofistikert! Tror jeg skal gå å ringe om lån, betale regninger og sjekke forsikringer nå snart. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Var hos tannlegen kl 7 idag! Så syklet jeg 6km til skolen, kom i tid. Fikk testet litt helsetilstander i Biologi, som jeg klarte bra. Deretter oppstart-kurs for oss som begynner å jobbe på McDonalds. Har spist bra mat. Faen jeg føler meg sofistikert! Wat. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Rykker litt ekstra i løken når jeg ser det er mail fra Lufthansa i inboksen, men kun noen okay tilbud til den arabiske halvøy denne gangen Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Var hos tannlegen kl 7 idag! Så syklet jeg 6km til skolen, kom i tid. Fikk testet litt helsetilstander i Biologi, som jeg klarte bra. Deretter oppstart-kurs for oss som begynner å jobbe på McDonalds. Har spist bra mat. Faen jeg føler meg sofistikert! Wat. fuck you, se på helheten. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Det er ingenting "sofistikert" ved å gå gå til tannlegen, møte opp på skolen eller få seg jobb. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Nok elegant for meg, sålangt. edit: Dere er bare sjalu! Endret 11. mai 2011 av Sebbe 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Noen som er keen på forumtreff i drammen/oslo-området i nærmeste framtid? :yes: Jepp! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Noen som er keen på forumtreff i drammen/oslo-området i nærmeste framtid? :yes: Så lenge det ikke er i Drammen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 DU er i Drammen. Neida. Oslo er fint, det. Greiere for de fleste, også er utvalget av aktiviteter og spisesteder litt større. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Noen som er keen på forumtreff i drammen/oslo-området i nærmeste framtid? :yes: Så lenge det ikke er i Drammen. Hvor kommer dette Drammenshatet fra? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Drammen er Norges ekleste by, tett etterfulgt av Moss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg