Mchansern Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Spiste frossen-kjøttboller med pose-potetstappe i dag jeg. Ingen skal fortelle meg at jeg ikke er gourmet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg ville heller jobba i 10 og en halv time uten pause enn å sove 15 timer. Du har i det minste fått noe ut av dagen. Jepp, negerhud. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg skal også manne meg opp til å dra til tannlegen snart. Snart. Sist gang jeg var der kuttet tannlegen meg i munnen og det tok flere uker før det begynte å gro så aldri i livet om jeg drar tilbake til den. Nå har jeg et mer alvorlig problem.. Er mett, men mye god pizza igjen.... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jepp, negerhud. Negre er ikke røde, reka. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) I dag var en ganske kjip dag på jobben. Var jo sånn 28-30 grader på kontoret, mye å gjøre og vrange folk. Spes når folka ringer 10min før stengetid og sier de ikke vil betale en faktura på litt over 350.000,- Da begynner Hansern å svette Fuck, morgendagen kommer til å bli verre. edit: i dag er en god dag å åpne en vinflaske tror jeg. Endret 10. mai 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jepp, negerhud. Negre er ikke røde, reka. Negerhuden er i nakken og underarmene. Resten er krepsdeluxe. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Noen som har hørt albumet til Tyler the Creator her? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Eivind, jeg antar du fikk penger ut av det hele også, det er fortsatt mer enn meg for øyeblikket. Alt jeg fikk ut av å sove 15 timer, er irritasjon fra helvete. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 I dag var en ganske kjip dag på jobben. Var jo sånn 28-30 grader på kontoret, mye å gjøre og vrange folk. Spes når folka ringer 10min før stengetid og sier de ikke vil betale en faktura på litt over 350.000,- Da begynner Hansern å svette Fuck, morgendagen kommer til å bli verre. edit: i dag er en god dag å åpne en vinflaske tror jeg. Hva er timeprisen på en King Air? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Edit, kommer veldig an på. Kan ta det mer detaljert på PM til deg. Endret 10. mai 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Satan jeg er lei av Youtube for tiden. Helt umulig å logge inn nå som du må logge inn via googlemail. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Omnomnom. Tomatbønner med ekstra chili + øl er fantastisk som døgnets første måltid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Satan jeg er lei av Youtube for tiden. Helt umulig å logge inn nå som du må logge inn via googlemail. Jeg finner det mye enklere, slipper jeg å gå rundt og huske på ekstra brukernavn og passord. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Overbehandlet er stikkordet. Vanlig pasteurisert/homogenisert melk er ikke særlig bra. Hoppemelk er forøvrig dritfarlig for menneskebabyer, men alternativfolk er retards og gjør ikke research. Tja. De gjør jo tonnevis med research. Problemet er vel heller det der med kildekritikk. 8D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Overbehandlet er stikkordet. Vanlig pasteurisert/homogenisert melk er ikke særlig bra. Hoppemelk er forøvrig dritfarlig for menneskebabyer, men alternativfolk er retards og gjør ikke research. Tja. De gjør jo tonnevis med research. Problemet er vel heller det der med kildekritikk. 8D Jeg har gått på ungdomsskolen, så for meg inngår kildekritikk i research... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Da jeg gikk ungdomskolen nevnte de ikke kildekritikk med et ord. /feelingold Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Du er ikke den eneste, Lars. Hørte ikke om kildekritikk før jeg gikk påbygg. Men det kan ha noe med at jeg er oppvokst på bygda også, og at pHollo ikke er som det var da det var Orkdal Landsgymnas for mange herrens år siden. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Overbehandlet er stikkordet. Vanlig pasteurisert/homogenisert melk er ikke særlig bra. Hoppemelk er forøvrig dritfarlig for menneskebabyer, men alternativfolk er retards og gjør ikke research. Tja. De gjør jo tonnevis med research. Problemet er vel heller det der med kildekritikk. 8D Jeg har gått på ungdomsskolen, så for meg inngår kildekritikk i research... De sa ikke så mye om kildekritikk på ungdomsskolen jeg gikk på ihvertfall. På VGS derimot, der fikk vi det inn både foran on bak med spisepinner og teskje. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Kildekritikk hva er det? Jeg siterer alltid nyhetsspeilet når jeg gjengir kilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg