Mchansern Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 e: Faan, fått blårøde tenner etter jeg spiste noe skogsbæropplegg. Du trenger ikke lyve til meg, jeg vet at du driver å drikker flaggermusblod som de andre kule metalgutta gjør. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg får ikke sove mer, men er før trøtt til å komme meg opp. Snufs. Jeg gruer meg til legetimen. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Valgte å bestille noen t-skjorter fra Jinx: Hva syntes dere? Liker de! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Her var det dødens stille. Liv! Liv! Liv! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 I dag var det jo helt ekstremt stille. Hvor er det blitt av alle sammen? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Akkuratt klart meg gjennom den første eksamenen. Gikk bra på tross at det var i kroppsøving Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Ikke snakk om sol og fint vær når jeg sitter på jobb... ... ikke at jeg hadde dratt ut om jeg hadde hatt fri, men... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Eventuelt "Kuru" om du spiser menneskehjerne, en sykdom som tok knekken på alle kannibaler på Papau Ny-Guinea. Som er det som nå er kalt kugalskap Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Var hos legen en tur. Du vet du har for mange allergier/virussykdommer når sykepleieren husker at du har litt "vanskelige blodårer". Det er så trist, jeg kunne ikke blitt junkie uten sykepleierutdannelse, fordi blodårene mine bare... Gjemmer seg når det er nåler i nærheten. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Elsker at jobben har kjøpt inn nytt fansy IKT utstyr med krypteringer og jeg vet ikke hva, til gamle menn i 60åra som først begynnte å bruke pc for 2-3 årsia Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Det er så trist, jeg kunne ikke blitt junkie uten sykepleierutdannelse, fordi blodårene mine bare... Gjemmer seg når det er nåler i nærheten. Samme med venstrearmen min. Har tatt så mange blodprøver i den når jeg var liten at årene er umulig å finne. Etter tredje forsøket pleier de å gi opp. Jeg har begynt å be de ta høyrearmen i stedet. Det er de visst ikke vant til mange steder. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg har drukket 4 kopper kaffe i dag og har et lass med arbeid foran meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Nah, blitt vant etter å ha vært kontor-rotte en stund. Husmordop. Er skjelvinga som er verst. Samt rastløsheten. Endret 10. mai 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Aldri drukket kaffe jeg. Kun til kremtopping i kake. jaja. Har jeg overlevd så lenge så skal jeg nok klare meg fint uten et par tiår til. E: Altså, sånn man blander med andre ting for å lage glasurlignendeheavensmak. Endret 10. mai 2011 av The Barnacle Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Aldri drukket kaffe jeg. Kun til kremtopping i kake. jaja. Har jeg overlevd så lenge så skal jeg nok klare meg fint uten et par tiår til. Kahlùa??!?! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 åh, jeg kom på. Jeg drakk sånn alkoholgreie, sånn som man pleier å ha melk eller kaffe i. Det drakk jeg med kaffe, men det var så ekkelt at jeg kun tok en slurk og ga koppen vekk og tok en shot i stedet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Aldri drukket kaffe jeg. Kun til kremtopping i kake. jaja. Har jeg overlevd så lenge så skal jeg nok klare meg fint uten et par tiår til. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg