Mchansern Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Ja Vet det er sykt svakt, men føler Vowels er den rette til å få den Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg håpet på sex når jeg hadde forum-vors. Kjipt at Lyc og Hansern er så hard to get Neste gang skal du få den. Få den? Impliserer du at du i en alder av 20 enda ikke har tatt jomfrudomen i toern? Wat you all gay Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg tenker på bannetråden som en verre og kjipere versjon enn DNFK. No hate. Det var der jeg starta min forumkarriere, og det endte faktisk i en bestevenn og sex på meg. No disrespectin'. Tror ikke man er ekte forumvanker før man har hittet en felles bruker. 2003-2005-gjengen var notorisk for sånt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Nei, det er bare deg, Stefan. Og hvor mange fra forumet har du ligget med, kjære? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Lage seg ringbrynje. Fail/win? Tenkte det hadde vært kult til halloween/kostymefester. Er ihvertfall 1/5 ferdig med en vest Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Og hvor mange fra forumet har du ligget med, kjære? Jeg registrerte meg i 2006, remember? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg registrerte meg i 2006, remember? Svar på spørsmålet nå, frue. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Å lage sin egen ringbrynje er selvfølgelig jævelig fail Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Nei, det er bare deg, Stefan. Og hvor mange fra forumet har du ligget med, kjære? Jeg tror hun mente at man ikke kan kalle seg ekte forumvanker før man har hittet deg, Dorian. Lage seg ringbrynje. Fail/win? Tenkte det hadde vært kult til halloween/kostymefester. Er ihvertfall 1/5 ferdig med en vest Tja... Det er temmelig bortkasta tid spør du meg. Ender bare med såre fingre og dårlig jobb. Mye lettere å kjøpe ferdig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Svar på spørsmålet nå, frue. Fem, med mindre jeg har glemt noen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Lage seg ringbrynje. Fail/win? Tenkte det hadde vært kult til halloween/kostymefester. Er ihvertfall 1/5 ferdig med en vest Tja... Det er temmelig bortkasta tid spør du meg. Ender bare med såre fingre og dårlig jobb. Mye lettere å kjøpe ferdig. Meh, er ikke så mye annet jeg har å gjøre. Såre fingre kan jeg gå med på. Og ja, det er lettere å kjøpe ferdig, men da blir det plutselig dyrt. Tror det har like mye med prossessen å lage noe, som det å ha det jeg lager. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg registrerte meg i 2006, remember? Svar på spørsmålet nå, frue. Kanskje du skulle hivd opp en poll? "Hvor mange forumbrukere har du hatt sex med? - Ingen - 1 - 2 - 3 - 4 - 5+ - teller det om jeg sier meg selv?" 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Damn, jeg tror jeg har en fremtid som seriemorder. Karriereskifte is in order. Jeg ødela åpningsringen på en brusboks, men det skulle faen ikke hindre med i å få brus. Så jeg tok ei penn, og moste den gjennom lokket, og traff AKKURAT der åpningen skal være. Kunne jo ha bomma helt, men neida. \o/ 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Kanskje du skulle hivd opp en poll? Ikke frist meg. Det blir alltid så mye styr når jeg hiver rundt meg med poller. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Nei, det er bare deg, Stefan. Og hvor mange fra forumet har du ligget med, kjære? Jeg tror hun mente at man ikke kan kalle seg ekte forumvanker før man har hittet deg, Dorian. Fair. Søknad om å få bli vanker sendes på PM. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det er på sånne dager at jeg husker hvorfor jeg er glad i forumet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Føler meg som en übernerd som ikke har hatt sex med noen fra forumet. Vowels, hold rundt meg Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Nå er forumkafeen sånn som den skal väre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg