multisync Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Halvtime ville jeg ventet ihvertfall Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Til det kun er glør igjen, varierer men vanligvis 20-30 min Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Japp, da burde grilling gå så vidt før jobb ^_^ ......... Er det upassende av meg å grille 100 meter fra der det brenner? Endret 9. mai 2011 av clvn Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Japp, da burde grilling gå så vidt før jobb ^_^ ......... Er det upassende av meg å grille 100 meter fra der det brenner? Ja, totalt upassende, du burde lure deg bortover å grille der det alt er fyr, i stede for å fyre på egen grill 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Sant, dette er jo sløsing med ressurser. Godt poeng. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det gikk noen pensjonister nede på stasjonen og delte ut partibrosjyrer for Høyre og sa vi måtte stemme på dem..når er det valg? Og hva slags valg? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det gikk noen pensjonister nede på stasjonen og delte ut partibrosjyrer for Høyre og sa vi måtte stemme på dem..når er det valg? Og hva slags valg? Valg i September, kommune/fylkes valg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Blir vel å stemme blankt igjen tenker jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 September..da var det jo litt tidlig å dele ut brosjyrer med slagord allerede nå..det husker ikke jeg i september hvertfall. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 September..da var det jo litt tidlig å dele ut brosjyrer med slagord allerede nå..det husker ikke jeg i september hvertfall. De starter tidlig og forsiktig, bare vent til september, da kommer de til å bli sett ofte og mye. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Selv om Muscles from Brussels kommer derfra? Men det er jo sant. Belgierne sier selv de er verdens kjedeligste folkeslag. JCVD!!! Fullfører JCVD-maratonet mitt i dag ved å se gjennom hele resten av JCVD Behind Closed Doors. Aaaaawesoooooome. Ikke jeg heller, så jeg gleder meg veldig! De jeg ser mest fram til å se er Eels, Queens of the Stone Age, Arctic Monkeys, The National, White Lies, Coldplay, Portishead, Bright Eyes, I blame Coco, Iron Maiden, Kaiser Chiefs, Robyn, PJ Harvey, Tame Impala, Fleet Foxes, Two Door Cinema Club og Brandon Flowers. I tillegg kommer Bruno Mars, Black Eyed Peas, Kesha, Social Distortion, The Gaslight Anthem, Jimmy Eat World, My Chemical Romance, Kings of Leon, The Hives, Linkin Park, The Chemical Brothers m.fl. IRON MAIIIIDEEEEN!!1! Så til noe helt annet: http://www.youtube.com/watch?v=GI6CfKcMhjY The Lonley Island er awesome. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 De starter tidlig og forsiktig, bare vent til september, da kommer de til å bli sett ofte og mye. Jeg gruer meg allerede. Og jeg har faktisk planer om å stemme, uten å ha bestemt meg for hvem, enda. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Fytti faen, tro det eller ei, men det er 25 grader i Bergen. Koker vekk snart. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 The Lonley Island er awesome. The lonely island Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jepp. Det er et fantastisk vær. Sitter på verandaen og kikker på seilbåtene som leker seg i den glitrende sommersola. Herlich! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg skulle til USA, men det ble ikke noe av, så nå skal jeg til Belgia med Lemon. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Er knallvær i Trondheim og. Går varm bare av å gå til butikken og tilbake. Herlig. Godt over 20 grader Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Snart ut i skauen, skal bli godt å komme seg vekk fra bøkene for et par timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg