Bytex Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Selv om Muscles from Brussels kommer derfra? Men det er jo sant. Belgierne sier selv de er verdens kjedeligste folkeslag. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Ida: Bli med, bli med, bli med! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Da fortsetter min Harry Potter-marathon, plutselig ble klokka 4 i natt før jeg fikk lagt meg, og jeg har fortsatt to filmer igjen. Endret 9. mai 2011 av multisync 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 I går våknet jeg opp bakfull i et buss-skur, mens en lærer kommer forbi som er helt i hundre og spør om jeg tar en russeknute eller noe. Ja, jeg gjør visst det svarer jeg, før han begynner å ta masse bilder Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Ida: Bli med, bli med, bli med! Når var det, sa du? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har nå skrevet en lengre mail til personal sjefen min, der jeg opp til flere ganger linker til loverket slik at hun ikke kunne ta meg på noe. fikk desverre beskjed om å begrense meg litt i ordlyden Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Oh, fristende. Av typen veldig. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Vi venter nok ei stund til med å bestille billetter, så du kan jo tenke på det? Bra musikk og bra folk... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg vil på festival Synd at jeg skal jobbe i hele sommer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Glad jeg ikke skal jobbe i hele sommer, jeg skal derimot lete etter jobb slik at jeg har råd til å betale ned studielånet og finansiere nettstudier. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har nå skrevet en lengre mail til personal sjefen min, der jeg opp til flere ganger linker til loverket slik at hun ikke kunne ta meg på noe. fikk desverre beskjed om å begrense meg litt i ordlyden Det er slikt de bruker som ett siste desperat forsøk når de ikke har en dritt å komme med. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har nå skrevet en lengre mail til personal sjefen min, der jeg opp til flere ganger linker til loverket slik at hun ikke kunne ta meg på noe. fikk desverre beskjed om å begrense meg litt i ordlyden Det er slikt de bruker som ett siste desperat forsøk når de ikke har en dritt å komme med. Var de andre på jobb jeg forhørte meg med, personal sjefen er desperat da hun ikke vil gi meg skriftlig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Våkna for en time siden, hvordan skal dette gå nå jeg har eksamen klokka 9 i morgen. Best å ta en allnighter eller ikke? Må bestemme meg på forhånd så jeg får handlet koffein Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Tren, hold deg aktiv, gjør masse saker så sovner du nok. Jeg våknet også ganske nylig og skal gjøre det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Vi venter nok ei stund til med å bestille billetter, så du kan jo tenke på det? Bra musikk og bra folk... I will. Mulig det blir vanskelig ifht. jobb Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jobb? PFFT! Si "JEG SKAL HA FERIE! LIKE A BOSSSSS!" også smeller du en feriesøknad i bordet mens du dramatisk stormer ut av sjefens kontor. Funker alltid det. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvor lenge må man minimun regne med å vente fra man tenner på en grill til man kan grille kjøtt? Tror jeg begynner å får dårlig tid i forhold til jobb... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg