ZenMuch Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Sidious: Joda er fullt klar over det, har selv bodd i vadsø i 13år. Så det er jeg fult forberedt på. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Blir det sommerferie på folket i år? Hvor skal dere i så fall? Vietnam, Thailand, Kambodsja og en kjapp avstikker til Filippinene. Skulle tro jeg var hallik eller sexturist med de reisevanene mine. Gjeesp. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Lemon: Kult. Aldri vært i Belgia selv. Ser ut som et vakkert land, dog. Er det noen kjente band som spiller på den festivalen? Ikke jeg heller, så jeg gleder meg veldig! De jeg ser mest fram til å se er Eels, Queens of the Stone Age, Arctic Monkeys, The National, White Lies, Coldplay, Portishead, Bright Eyes, I blame Coco, Iron Maiden, Kaiser Chiefs, Robyn, PJ Harvey, Tame Impala, Fleet Foxes, Two Door Cinema Club og Brandon Flowers. I tillegg kommer Bruno Mars, Black Eyed Peas, Kesha, Social Distortion, The Gaslight Anthem, Jimmy Eat World, My Chemical Romance, Kings of Leon, The Hives, Linkin Park, The Chemical Brothers m.fl. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Cuba var et fantastisk land før Castro, om jeg husker rett fra historie-eksamen i 10. som jeg fikk 6 på. Min eneste sekser i muntlig. trodde du var commie jeg, da bør du jo ikke snakke stygt om Castro da. Mja ... Kommunist og kommunist. Slik jeg ser det, fungerer det fint på papiret, men ikke i praksis. Om jeg på død og liv skal ha et politisk ståsted, så er jeg en sosialistisk liberal kommunist med nasjonalromantiske tendenser, og skal jeg ha et religiøst standpunkt, så tilber jeg guden for sex, vin og blod; "Nysos". 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Mchansern: Du liker Asia, du. Skal du være der lenge? Lemon: Det får en si! Mange bra band, jo. Forventet å gjenkjenne to-tre stykker. Du har noe å se fram til da. Når finner denne festivalen sted? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Blir det sommerferie på folket i år? Hvor skal dere i så fall? Sommerferie er det og blir det. Planene er hovedsaklig Stavanger, for håpentligvis får jeg inn en roadtrip ned / opp Vestlandet i forbindelse med turen. Ellers så er planene Steinkjerfestivalen, Vannspeilet (Orkanger), Gladmaten (Stavanger), Storåsfestivalen og så har jeg veldig lyst til å dra på Notodden Blues Festival i år, men får se hva jeg har råd til. Uffda. Bilferie er de værste minnene jeg har fra barndommen. Absolutt værst. Tett etterfulgt av campingvogna til mormor, der alle de voksne bare satt og drakk og var motbydelige mens ungene sprang rundt og prøvde å finne noe å gjøre. Bilferie er noe av det diggeste jeg vet av. Sitte i bil og kjøre fra sted til sted, stoppe her og der for å ta bilder, spise på torg i forskjellige byer, se mye rart ... Ah, elsk. Får for å si det sånn ikke lappen eller bil eller kapital fort nok. Nysos? Har du pollenallergi? Nysos ja. Plukka ham fra ei bok jeg leste i fjor. Og ja, har pollenallergi. Uansett hvor neddopa jeg er på antihistaminer, sitter jeg kronisk og klør i øya mens nesa renner. Cuba var et fantastisk land før Castro, om jeg husker rett fra historie-eksamen i 10. som jeg fikk 6 på. Min eneste sekser i muntlig. trodde du var commie jeg, da bør du jo ikke snakke stygt om Castro da. Sist jeg sjekket så var han DLF Vel, jeg stemmer DLF i alle fall. Som en av få personer. Liker valgprogrammet deres. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Mchansern: Du liker Asia, du. Skal du være der lenge? Liker alt som er langt borte Blir vel borte en måneds tid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Han liker dem sånn Og det er alltid spennende hva man finner i trusa. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Mchansern: Du liker Asia, du. Skal du være der lenge? Lemon: Det får en si! Mange bra band, jo. Forventet å gjenkjenne to-tre stykker. Du har noe å se fram til da. Når finner denne festivalen sted? Ja, lineupen er overraskende bra. 30. juni til 3. juli, ca. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Sant det, sant det. Det er litt av spenningen, ender man opp med en ladyboy eller ei? 50% sjanse! Er som å spille lykkehjulet. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Liker du menn mchansern Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Liker du menn mchansern Niks! Ta omtrent 90% av det jeg skriver her inne med en stor klype salt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Hint, jeg søkte på "thai ladyboy" i google images. Fort gjort å bli lurt ser jeg Endret 9. mai 2011 av Bytex Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Ingen fare hans, alle skal få sin del av godene. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Til dere som har erfaring om ladyboys, kapper de av penis også? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hint, jeg søkte på "thai ladyboy" i google images. Skjønte det da, hehehe. Nei, jeg holder meg unna alt som heter bargirls og lignende i utlandet. Vil ikke dø av aids. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Lemon: Kult. Aldri vært i Belgia selv. Ser ut som et vakkert land, dog. Er det noen kjente band som spiller på den festivalen? Ikke jeg heller, så jeg gleder meg veldig! De jeg ser mest fram til å se er Eels, Queens of the Stone Age, Arctic Monkeys, The National, White Lies, Coldplay, Portishead, Bright Eyes, I blame Coco, Iron Maiden, Kaiser Chiefs, Robyn, PJ Harvey, Tame Impala, Fleet Foxes, Two Door Cinema Club og Brandon Flowers. I tillegg kommer Bruno Mars, Black Eyed Peas, Kesha, Social Distortion, The Gaslight Anthem, Jimmy Eat World, My Chemical Romance, Kings of Leon, The Hives, Linkin Park, The Chemical Brothers m.fl. Misunneliiig. Jeg vurderer om jeg skal få til en langhelg i Ghent i løpet av sommeren/høsten. Har liksom alltid oversett Belgia litt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Belgia har godt øl, ellers ganske kjipt sted. Jeg utnevner Brüssel til den kjedeligste hovedstaden i Europa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg